تبیان، دستیار زندگی
پاسخ شدید اولیایی به اظهارات نظری جویباری؛ جواب ابلهان خاموشی است نظری جویباری صبح امروز در مصاحبه با یكی از مطبوعات به شدت مدیرعامل سابق استقلال را مورد حمله قرار داده بود و او را حتی در حد منشی باشگاه نیز ندانسته بود. اولی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوای بزرگان در استقلال

پاسخ شدید اولیایی به اظهارات نظری جویباری؛
جواب ابلهان خاموشی است

نظری جویباری صبح امروز در مصاحبه با یكی از مطبوعات به شدت مدیرعامل سابق استقلال را مورد حمله قرار داده بود و او را حتی در حد منشی باشگاه نیز ندانسته بود.

اولیایی مدیرعامل سابق استقلال در گفت و گو یی در این خصوص گفت:

قصد ندارم به تمام صحبت های رئیس سازمان فوتبال استقلال پاسخ بدهم اما از شما می خواهم فقط چند جمله از صحبت های مرا بازگو كنید تا در اختیار رسانه ها و اذهان عمومی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در درجه اول باید بگویم كه جواب ابلهان خاموشی است، ضمن اینكه استقلال در شرایطی نیست كه بخواهم جواب هر كسی را بازگو كنم.

مطمئنا تمامی مدیران استقلال "فهم" این را دارند كه چه زمانی حرف هایشان را بازگو كنند تا به تیمشان لطمه ای وارد نشود اما حتما كسی كه حرفهایش را علیه من مطرخ می كند، ‌فكر همه چیز را كرده است.

اولیایی در پایان خاطرنشان كرد: مسلما هر "بچه خورده ای" در حد من نیست كه بخواهم جوابش را بدهم. اما اگر لازم شد صحبت هایم را با مدیران استقلال مطرح خواهم كرد.

گفتنی است سایت تبیان در این خصوص هیچ موضعی ندارد و فقط به درج این مصاحبه اقدام نموده و آماده شنیدن نقطه نظرات مسئولان باشگاه استقلال است.