تبیان، دستیار زندگی
بود. «ناتالی پورتمن» بازیگر اسرائیلی سینمای هالیوود گفت: زندگی در اسرائیل به هر فرد می‌آموزد كه لازمه بیان اعتقادات سیاسی، توسل به خشونت است به نقل از خبرگزاری فرانسه، «پورتمن» 24 ساله كه در اسرائیل متولد شده و اخیرا نیز در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندگی در اسرائیل به فرد می‌آموزد كه

برای بیان اعتقادات سیاسی خود باید خشن بود.


«ناتالی پورتمن» بازیگر اسرائیلی سینمای هالیوود گفت: زندگی در اسرائیل به هر فرد می‌آموزد كه لازمه بیان اعتقادات سیاسی، توسل به خشونت است

به نقل از خبرگزاری فرانسه، «پورتمن» 24 ساله كه در اسرائیل متولد شده و اخیرا نیز در تریلر سیاسی «د مثل دشمنی» ایفای نقش كرده است، گفت: من تمام زندگی‌ام را با این سوال گذرانده‌ام كه آیا هرگز می‌توان گفت كه خشونت عادلانه است.

او كه به منظور اكران فیلم «د مثل دشمنی» به توكیو رفته است در جمع خبرنگاران گفت: من عاشق این هستم كه در ذهنت یك عالمه سؤال بی‌پاسخ به وجود آید، تو بقیه زندگیت را می‌توانی درباره این سؤالات بحث كنی و هرگز به یك نتیجه واحد نرسی.این بهترین نوع از سؤال و تردید است.

«پورتمن» گفت: آمدن از جایی چون اسرائیل كه تمام زندگیت در آنجا بزرگ شده‌ای، خشونت و تروریسم را به بخشی از عقاید و زندگی‌ روزانه شما تبدیل می‌كند، این مسئله برای من جالب بوده كه فكر كنم چرا یك فرد برای بیان عقاید سیاسی خود باید متوسل به وحشی‌گری و خشونت شود.

این بازیگر هالیوودی كه در فیلم «د مثل دشمنی» در نقش یك زن مدافع حقوق بشر است در فیلم‌های زیادی از جمله «جنگ ستارگان» ایفای نقش كرده و اخیرا نیز در فیلم «مرز آزاد» باز كرده است.