تبیان، دستیار زندگی
اواگراین هنرمند فرانسوی نقش اول بازیگر زن " كازینورویال" قسمت جدید جیمز باند را بازی می كند. به گزارش گروه هنرایلنا، این بازیگر 25 ساله نقش" وسپرلییند" كه یك شخصیت" فم فتال" به معنی زن اغواگر است را در این فیلم بازی می كند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

" اوگراین " بازیگر قسمت جدید جیمز باند

اواگراین هنرمند فرانسوی نقش اول بازیگر زن " كازینورویال" قسمت جدید جیمز باند را بازی می كند.

به گزارش گروه هنرایلنا، این بازیگر 25 ساله نقش" وسپرلییند" كه یك شخصیت" فم فتال" به معنی زن اغواگر است را در این فیلم بازی می كند كازینو رویال اولین فیلم دانیل كریگ به نقش مامور 007 است.

در این فیلم "جفری رایت " بازیگر فیلم" سیریانا" نقش" فیلمس لیتر" مامور" سی آی ای" و " مدز میكل" سن بازیگر دانماركی نیز نقش لچیفر، دستیار باند را ایفا می كند ؛ ساخت این فیلم هم اكنون در پراگ ادامه دارد.

اواگرین نخستین نقش سینمایی اش را در فیلم رویا بین ها 2003 به روی پرده برد رویا بین ها ماجرای روابط میان یك خواهر و برادر فرانسوی و دوست آمریكاییشان ، میتو ، در زمان انقلاب 1968 فرانسه است.

گرین سال گذشته نیز در فیلم تاریخی فرمانروایی بهشت ساخته ریدلی اسكات ، بازی كرد ؛ "كازینو رویال" ساخته مارتین كمپبل ، براساس رمان 1953 ایان فلمینگ ساخته می شود.

جدیدترین فیلم جیمز باند ، روزی دیگر بمیر بود كه" پیرس برازنان" و "هیل بری" در آن بازی می كردند و فروش جهانی اش پس از اكران در سال 2002 425 میلیون دلار بود.