تبیان، دستیار زندگی
رخص شد" علی پروین ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، که روز  یکشنبه، بعلت سر گیجه شدید در بیمارستان ایرانمهر تهران، بستری شده بود، عصر دوشنبه با دستور پزشک معالجش از بیمارستان مرخص شد. تیم پزشکی وی با بررسی عوامل ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"علی پروین از بیمارستان مرخص شد"

علی پروین ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، که روز  یکشنبه، بعلت سر گیجه شدید در بیمارستان ایرانمهر تهران، بستری شده بود، عصر دوشنبه با دستور پزشک معالجش از بیمارستان مرخص شد.تیم پزشکی وی با بررسی عوامل نگران کننده این عارضه، اثری از سرگیجه در حال عمومی علی پروین مشاهده نکردند. با این حال طبق نظر پزشک معالج، علی پروین فاقد هر گونه مشکل حاد روحی و جسمانی است و پس از این باید درآرامش کامل به استراحت بپردازد. پس از ترخیص سر مربی تیم پرسپولیس، وی همچنان باید تحت مراقبت و آزمایش های پزشکی قرار گیرد.براساس اخبار و گزارشات دریافتی خبرنگارایسنا، با انجام آزمایشات پاراکلینیک برروی علی پروین، نتایج رضایت بخشی حاصل شده است و ممکن است نیازی به بررسی پیچیده تر آزمایشات وجود نداشته باشد.

طی حکمی از سوی محمدرضا طالقانی ،

رسول خادم به سمت مدیریت حوزه های فنی ، علمی و فرهنگی فدراسیون کشتی منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون کشتی، رسول خادم، قهرمان کشتی جهان و المپیک به سمت مدیریت حوزه های فنی، علمی و فرهنگی کشتی کشور منصوب گردید. محمدرضا طالقانی ، با ارسال نمابری به گروه ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران در این باره افزود:« همگان نیک می دانند که هر زمان که کشتی، این رشته اصیل و مقبول مردم پهلوان دوست ایران در چند سال گذشته درتنگنای رقابتهای سنگین و حیثیت آور در جهان قرار گرفته است آن قهرمان و پهلوان جهان و المپیک با تمام توان خود جهت انجام خدمتی صادقانه بی هیچ گونه توقع و انتظاری و تنها به منظور وفاداری به عشق و محبت مردم عزیز این سرزمین به جهت کسب افتخار و آبرو به میدان آمده و از تمام داشته های خویش در جهت کسب عزت و اعتبارایران زمین، مایه گذاشته است.»

طالقانی افزود:« تا آنجا که من شاهد بوده ام، چه آن زمان که در قالب یک کشتی گیر درهرمیدانی و درهر وزنی رنجها و مرارتهای رقابتهای بس سنگین راتحمل نموده و چه آنگاه که به عنوان مسئول و مدیر تیم ملی، مجموعه توان کشتی کشور را جهت دفاع از اعتباراین رشته کهن در مسابقات جهانی 2002 تهران بسیج کرده است، اندیشه ای جز پاسخگویی به محبت و لطف همیشگی مردم نداشته و ندارد».

رییس فدراسیون کشتی ادامه داد:« در حال حاضر نیز کشتی بیش از گذشته نیاز به توجه و مساعدت بزرگان خود دارد، بخصوص که از امروز تا المپیک 2004 آتن زمان زیادی باقی نمانده است. گرچه بنده و تمامی ورزش دوستان و ورزشکاران به خوبی از مشغله فراوان و فعالیتهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و سیاسی آن پهلوان عزیز نسبت به مردم و کشتی کشور اطلاع داریم، از وی دعوت می گردد به استناد تقاضای فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران بعنوان نماینده جامعه ورزش و کشتی کشور با حضوری موثر و اصولی، ضمن تدوین جریانی پایه ای و اساسی کشتی را در جهت تدارکی عظیم برای رسیدن به جایگاهی بس رفیع در مسابقات المپیک آتن که همواره کشتی ایران از آن بی نصیب مانده است، رهنمون باشید»یادآور می شود، رسول خادم با اختیار تمام مدیریت کامل حوزه های فنی، علمی و فرهنگی کشتی کشور را عهده دار خواهد شد.