تبیان، دستیار زندگی
«یك تكه نان» به كارگردانی كمال تبریزی اوایل فروردین ماه سال 85 در سینماهای تهران به نمایش عمومی درخواهد آمد. ناصر عنصری تهیه كننده این فیلم ضمن تایید این خبر به خبرنگار هنری ایسنا گفت: برای اوایل فروردین ماه قرار داد با بر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"یك تكه نان" سرانجام به نمایش در می‌آید


«یك تكه نان» به كارگردانی كمال تبریزی اوایل فروردین ماه سال 85 در سینماهای تهران به نمایش عمومی درخواهد آمد.

ناصر عنصری تهیه كننده این فیلم ضمن تایید این خبر به خبرنگار هنری ایسنا گفت: برای اوایل فروردین ماه قرار داد با برخی سینماها توسط پخش فیلم كه برعهده فیلمیران است در حال انعقاد است و امیدواریم در روزهای ابتدایی سال جدید فیلم را در تعدادی سینمای مناسب به نمایش بگذاریم.

كمال تبریزی پیش از این نیز در گفتگویی با خبرنگار ایسنا گفته بود: اكران مناسب را از دست داده‌ایم و تنها شرایط مناسب سال آینده بعد از تعطیلات عید نوروزاست ، به شرط اینكه از قبل بر روی نمایش و تبلیغات آن كار شود چون نوع فیلم با تبلیغات و اطلاع رسانی درست مخاطب خود را پیدا خواهد كرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: امروز صبح جوانانی جویای كار در انتظار آغاز رقابتی هستند كه نتیجه اش بعد از طی مسافتی حدود پنجاه كیلومتر ، استخدام دو محیط بان است... . امروز صبح مریم هم مثل هر روز با پای ناراحت خود ، لنگ لنگان راه مدرسه را در پیش گرفته است... .

امروز صبح گروهبان فتاح ، به همراه یك سرباز ، برای انجام ماموریت در جاده های سنگلاخ ، با شكوه و شكایت ، به راه افتاده است . آنها باید كربلایی را نیز ، كه از معتمدین شهر است ؛ با خود همراه كنند ... .

امروز صبح در زیر سایه درختی قدیمی ، كربلایی با بقچه و عصا و تسبیح ، منتظر نشسته است . او باید در انتهای راهی طولانی ، ادعای عزیزی را تایید كند ... . ادعایی كه امروز را با همه روزهای دیگر متفاوت می كند... .

اسماعیل خلج، احمدآقالو، هومن سعیدی، پیام دهكردی، رضا كیانیان و رویا نونهالی در آن به ایفاء نقش می‌پردازند

همچنین عنصری خبر از فیلمبرداری كار جدید محمد مهدی عسگرپور به نام اقلیما در اردیبهشت ماه سال آینده داد .

به گزارش خبرنگار هنری ایسنا، این كارگردان سینما كه سال گذشته «قدمگاه» را بر پرده سینماها داشت با فیلم‌نامه‌ای از محمدرضا گوهری كه هم‌اكنون در مرحله بازنویسی نهائی است، فیلمی با نام موقت «اقلیما» را قصد دارد جلوی دوربین ببرد.