تبیان، دستیار زندگی
قصه تازه ترین ساخته سعید سهیلی، قصه ای اجتماعی است که به آدمهای جنگ هم می پردازد. سعید سهیلی، با بیان این جمله، گفت : "سنگ، کاغذ، قیچی" هم فیلمی در راستای هشت فیلم قبلی من است که به آدمهای بعد از جنگ می پردازد. او در باره م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"سنگ، کاغذ، قیچی" یک بازی را روایت می کند


قصه تازه ترین ساخته سعید سهیلی، قصه ای اجتماعی است که به آدمهای جنگ هم می پردازد.

سعید سهیلی، با بیان این جمله، گفت : "سنگ، کاغذ، قیچی" هم فیلمی در راستای هشت فیلم قبلی من است که به آدمهای بعد از جنگ می پردازد. او در باره محتوی "سنگ، کاغذ، قیچی" گفت : جهان، قهرمان داستان است که در مسیر داستان دچار اتفاقات و حوادثی می شود که در نهایت، بچه های جنگ می توانند مشکل او را حل کنند.

سهیلی اضافه کرد: داستان "سنگ، کاغذ، قیچی" با کمک هنرمندان نسل امروز که بازیگرانی چون امین حیایی، شهرام حقیقت دوست و اندیشه فولادوند هستند، به تصویر کشیده می شود.

بنا به این گزارش ، قرار است در ساخته جدید سعید سهیلی، " سنگ ، کاغذ ، قیچی" یک بازی روایت شود، یعنی به گفته کارگردان، اتفاقات فیلم، یک بازی است.

سهیلی در پایان از شرایط نامناسب بچه های جنگ چنین گفت : اکنون با گذشت سالها از جنگ، حالا شرایط رزمنده ها بدتر از آن زمان است. در شرایط امروز، آنها بیشتر آمال تیر و ترکش قرار می گیرند، در صورتی که دشمن آنها هم مشخص نیست. اما در زمان جنگ، یک دشمن و یک جبهه وجود داشت، اما الان که دشمن به راحتی قابل تشخیص نیست، حتی صدای بچه های جنگ هم به جایی نمی رسد.

سعید سهیلی، تاکنون کارگردانی فیلمهای سینمایی چون " مردی شبیه باران"، "مردی از جنس بلور"، "غوغا"، "تارا و تب توت فرهنگی" و... را داشته است.