تبیان، دستیار زندگی
غییر نام به «زندگی به شرط خنده»، شنبه هفته آینده روی آنتن می رود پخش جدیدترین مجموعه مهدی مظلومی که پیش از این «به گیرنده ها دست نزنید» نام داشت و در حال حاضر به «زندگی به شرط خنده» تغییر نام داده از شنبه هفته آینده روی آنتن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه مهدی مظلومی با تغییر نام به «زندگی به شرط خنده»،

شنبه هفته آینده روی آنتن می رود


پخش جدیدترین مجموعه مهدی مظلومی که پیش از این «به گیرنده ها دست نزنید» نام داشت و در حال حاضر به «زندگی به شرط خنده» تغییر نام داده از شنبه هفته آینده روی آنتن میرود.

به گزارش «بانی فیلم» تصویربرداری زندگی به شرط خنده از 19 دی با تصویربرداری صحنه های خارجی شروع شد و از اوایل بهمن گروه به لوکیشن اصلی کار، واقع در زعفرانیه رفته و تصویربرداری را در آنجا پیش گرفتند.

گروه تولید این مجموعه تاکنون با توجه به آماده بودن متن ها سکانس های خارجی 30 قسمت ابتدایی مجموعه را تصویربرداری کرده اند و تا این لحظه توانسته اند 15 قسمت از کل کار را به طور کامل آماده پخش کنند.

به این ترتیب گروه تولید این مجموعه باشروع پخش از هفته آینده 15 قسمت از پخش جلو خواهند بود و این می تواند فاصله ای قابل اطمینان برای گروه باشد.

حمید لولایی، رضا داود نژاد، یوسف تیموری، سحر ولدبیگی، علی صادقی، کتایون امیرابراهیمی، محمد مهیمنی، توفیق ظفرمند، پروانه باتمان و ... بازیگران اصلی هستند که تاکنون در این کار جلوی دوربین رفته اند.

خشایار راد هم بازیگر جدیدی است که به تازگی به گروه بازیگران این پروژه پیوسته و طی روزهای آینده به احتمال فراوان دو بازیگر دیگر هم به این گروه می پیوندند تا گروه بازیگران این کار به طور کامل تکمیل شود.

اما جالب ترین نکته در مورد «زندگی به شرط خنده» زنده شدن یکی از محبوب ترین کاراکترهای تلویزیون یعنی خشایار مستوفی است. حمید لولایی که سه سال پیش با زیر آسمان شهر 3 خداحافظی نه چندان مناسبی با این شخصیت محبوب داشت از قرار معلوم دوباره در این کار قرار است با همان شخصیت محبوب به تلویزیون بازگردد.

این اولین باری است که در ایران و پس از انقلاب یک شخصیت محبوب کمدی قرار است در یک کار با داستانی دیگر حضور پیدا کند و از این رو، این کار مظلومی و گروهش یک ریسک بزرگ به حساب می آید.

متن های زندگی به شرط خنده به سرپرستی محسن طنابنده و نویسندگی ایرج افشار، حسن وارسته، امیر سهیلی، بیژن پورغلام به نگارش در می آید.

این گروه تاکنون 35 قسمت از کل کار را به نگارش درآورده اند، البته این 35 قسمت ساختمان اصلی فیلمنامه مجموه به حساب می آید و نویسندگان براساس موضوعات و اتفاقات روز داستان هایی را خواهند نوشت که میان این 35 قسمت قرار خواهد گرفت.

داستان زندگی به شرط خنده در مورد پیرمرد دغل باز و سودجویی به نام خشایار مستوفی است. این پیرمرد در حالیکه دکتر افشار در ایران زندگی نمی کند، در خاه ای بزرگ متعلق به او به قصد مراقبت زندگی می کند. خشایار به خاط اینکه درآمدی هم داشته باشد، از موقعیت استفاده می کند و به خاطر جذابیت خانه، آن را به گروه های فیلمبرداری به عنوان لوکیشن اجازه می دهد، اما رفت و آمد گروه ها باعث ناراحتی همسایه ها شود و همین جاست که اتفاق جدیدی می افتد که این اتفاق زندگی تمام ساکنان خانه را تغییر می دهد.

آنونس های زندگی به شرط خنده طی روزهای گذشته در دو ورسیون آماده و دیروز تحویل شبکه تهران داده شد تا از امشب روی آنتن شبکه تهران رود و این مجموعه بتواند بار یپخش در هفته آینده تبلیغات مناسبی داشته باشد. «زندگی به شرط خنده» را محمدرضا مفیدی برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران تهیه می کند و عوامل اصلی آن عبارتند از: کارگردان: مهدی مظلومی، سرپرست نویسندگان: محسن طنابنده، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: فروزان جلیلی فر، طراح نور: تقی وارسته، تصویربرداران: محمد کاظمی، مثیم مظلومی، صدابرداران : فرشید احمدی، دستیار کارگردان: فرزاد رحانی، سعید جلیلی، داود صفایی، مدیر تولید: حسین شبستانی، دستیار تولید: علیرضا احمدی کیا، تدارکات: ناصر دانایی، محمد قربانی، محمد نظافتچی و ...