تبیان، دستیار زندگی
اولین حضور نود دقیقه ای مرد شماره هشت در تركیب بایرن؛ زندی پاس گل داد، كریمی اخطار گرفت هفته بیست‌ودوم رقابت‌های بوندس‌لیگا عصر امروز با برگزاری هفت مسابقه همزمان آغاز شد. در حساس‌ترین مسابقه این هفته دو تیم هانوفر و بایرن م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هم هاشمیان به تیر زد هم کریمی

اولین حضور نود دقیقه ای مرد شماره هشت در تركیب بایرن؛
زندی پاس گل داد، كریمی اخطار گرفت


هفته بیست‌ودوم رقابت‌های بوندس‌لیگا عصر امروز با برگزاری هفت مسابقه همزمان آغاز شد.

در حساس‌ترین مسابقه این هفته دو تیم هانوفر و بایرن مونیخ در ورزشگاه 49 هزار نفری شهر هانوفر مقابل هم صف‌آرایی كردند.

در این مسابقه وحید هاشمیان و علی كریمی دو لژیونر ایرانی شاغل در بوندسلیگا از ابتدای دیدار در تركیب اصلی تیم خود حضور داشتند ولی هاشمیان در دقیقه 80 جای خود را به دلو را دارد.

ضمن اینكه مرد شماره 8 باواریایی‌ها برای اولین مرتبه در فصل جاری، به طور كامل در تركیب تیم خود به میدان رفت و در دقیقه 90 از واگنر، داور مسابقه كارت زرد دریافت كرد.در این مسابقه هر دو بازیکن ایرانی توپ را به دیرک دروازه کوبیدند .

این مسابقه در پایان با تساوی یك بر یك به پایان رسید تا بایرن مونیخ با كسب این یك امتیاز خارج از خانه، با 55 امتیاز اختلاف خود را با تیم دوم جدول، وردربرمن، به عدد 9 برساند.

از سوی دیگر هانوفر با توجه به شكست دو تیم هرتابرلین و دورتموند با 30 امتیاز به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود كرد تا در صورت حفظ این جایگاه یكی از دو تیم باشگاه‌های آلمان باشد كه به جام یوفا راه می‌یابد.

در دیگر مسابقه عصر امروز كایزرسلاترن دومین پیروزی پیاپی خود را در نیم فصل دوم بوندسلیگا، مقابل آرمینیا بیلفلد بدست آورد.

در این مسابقه كه با برتری 2 بر صفر لاترن به پایان رسید، فریدون زندی 89 دقیقه در میدان حضور داشت و در دقیقه نهم مسابقه پاس گل اول تیم خود را به سانوگو داد.

جانشین زندی در این مسابقه راینرت بود كه فقط یك دقیقه فرصت بازی در این دیدار را كسب كرد.

كایزرسلاترن نیز با این پیروزی، بیستمین امتیاز خود را در فصل جاری به دست آورد تا به رتبه شانزدهم صعود كند و منتظر غفلت تیم‌های ماینتز و نورنبرگ باشد تا از بین تیم‌های قعرنشین جدا شود.

در دیگر مسابقات عصر امروز نتایج زیر به دست آمد:

بوریسیا مونشن‌گلادباخ 2- كلن صفر

بایرلوركوزن 3- دویسبورگ 2

هرتابرلین یك– شالكه 2

بوریسیا دورتموند صفر- وردربرمن یك

نورنبرگ یك- ولفسبورگ صفر

ضمن اینكه عصر فردا با برگزاری دو دیدار فرانكفورت- هامبورگ و اشتوتگارت- ماینتز هفته بیست‌ودوم بوندس‌لیگا به پایان می‌رسد.