تبیان، دستیار زندگی
، نوروز اكران می‌شوند؟! علیرضا داود نژاد كارگردان فیلم “هوو” گفت: اگرچه از سه الی چهارماه پیش قرار بوده این فیلم به عنوان فیلم اكران نوروزی سینما به نمایش گذاشته شود ولی متاسفانه از اكران این فیلم خبری نیست. داود نژاد روز ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیرضا داوودنژاد:

چرا فیلم هایی كه در جشنواره نبودند ، نوروز اكران می‌شوند؟!


علیرضا داود نژاد كارگردان فیلم “هوو” گفت: اگرچه از سه الی چهارماه پیش قرار بوده این فیلم به عنوان فیلم اكران نوروزی سینما به نمایش گذاشته شود ولی متاسفانه از اكران این فیلم خبری نیست.

داود نژاد روز شنبه درباره وضعیت اكران این فیلم گفت: هوو در جشنواره نمایش موفقی داشت و با استقبال خوبی مواجه شد ولی منطقی نیست فیلم هایی كه در جشنواره فجر حضور نداشتند به عنوان اكران نوروزی به نمایش در آمد ولی فیلمی مثل هوو كه در جشنواره جزو آثار پرطرفدار از سوی تماشاگران بود و فیلم مناسب عید نوروز است نتواند در نوروز به نمایش در آید؟

وی در عین حال تاكید كرد:‌ما در هر صورت سعی می‌كنیم كه این فیلم در نوروز به نمایش در آید.

داودنژاد تاكید كرد: چرا فیلمهایی مثل هوو كه در جشنواره حضور داشته و بیش از سی، چهل نمایش در جشنواره داشته‌اند و تبعات حضور در جشنواره را پذیرفته‌اند نباید در اكران نوروزی باشند بعد فیلمهایی كه در جشنواره نبودند در عید اكران شود؟

داودنژاد در ادامه با اشاره به اكران فیلم هشت پا، نسبت به برخوردی مشابه با فیلم “هوو” اظهار نگرانی كرد و گفت: فیلم هشت پا نیز در زمان اكران با بازیهای برخی از گروه‌ها، ضربه‌های كاری خورد و حتی اكران دوم بعد از عید فطر را نیز از دست داد و وقتی اكران شد پس از 4 هفته به جشنواره فجر برخورد كرد كه باعث ایجاد خللی اساسی در نمایش فیلم شد.

وی تاكید كرد: ‌هشت پا اگر چه قرار بود در اكران دوم پس از عید فطر كه اكران خلوتی است نمایش داده شود ولی با به تعویق افتادن اكران این فیلم، نمایش آن در زمانی شلوغی اكران فیلم ها اتفاق افتاد.

لینک ها

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر