تبیان، دستیار زندگی
بر اساس خاطره ای از استاد زنده یاد مرحوم نادر ابراهیمی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش تصویری تبلاگ

تبلاگ


 سلام  وقتی وارد تبلاگ میشوید و نوشته ی خود را در ویرایشگر آن مینویسید, حتما باید در قسمت پایین ویرایشگر كه وضعیت نوشته-  هست, گزینه ی پست ذخیره و ارسال را انتخاب كنید.

تبلاگ

 بعد امكانات بیشتر را همان جا در پایین وضعیت نوشته- بزنید و در قسمت دسته- دسته ی مورد نظر را بنویسید و یا اگر قبلاً نوشته اید دسته ی مورد نظر را انتخاب كنید. در قسمت نظر هم اگر میخواهید امكان نظر دهی داشته باشید بله را بزنید. اگر نمیخواهید نظرات را تأیید كنید و میخواهید خود به خود در وبلاگ عمومی شود در سوال بعدی گزینه ی خیر را بزنید.
تبلاگ

اگر بله را بزنید نظرات نیاز به تأیید شما دارد پس در پایین سمت چپ صفحه ی مدیریت خود  - نظرات را انتخاب كنید تا وارد صفحه ی نظرات شوید .
تبلاگ
 در صفحه ی نظرات برای دیدن نظرات - باید گزینه ی دوم یعنی در انتظار تأیید را بزنید . اگر نمایش نظرات عمومی باشد گزینه ی اول یعنی تأیید شده را بزنید تا نظرات را ببینید. بعد برای عمومی كردن نظرات تأیید نشده نظر مورد نظر را انتخاب میكنید و اجرا كن(نمایش در وبلاگ) را در بالا میزنید اگر میخواهید نظری نمایش داده نشود عدم نمایش را میزنید.
تبلاگ
تبلاگ
 در مورد عكس گذاشتن - كافیست تصویر مورد نظر را در سایتی آپلود كنید (www.persiangig.com) بعد عكس را باز كنید و روی خود عكس راست كلیك كنید  كوپی را بزنید و در صفحه ی ویرایشگر تبلاگ paste را بزنید. اگر آدرس عكسی را دارید باید مربع كوچولو با تصویر درخت را بزنید( بالای صفحه ی وبرایشگر كنار صورتك هاست ) و بعد آدرس را آنجا قرار دهید.
تبلاگ
تبلاگ
سوالی داشتید در خدمتم.


باشگاه کاربران تبیان - ارسالی از تبلاگ گروهی مادران مذهبی