تبیان، دستیار زندگی
ه تا دو روز دیگر وارد "بانکوک" می شود گیلانه رخشان بنی اعتماد در ادامه ی حضور بین‌المللی‌اش در بخش مسابقه ی جشنواره ی سینمای آسیا "وزول" فرانسه به نمایش در آمد و جایزه ی هیات منتقدین این جشنواره را كسب كرد. این جشنواره كه هف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"گیلانه" رخشان بنی اعتماد پس از کسب جایزه منتقدین"وزول" فرانسه تا دو روز دیگر وارد

"بانکوک" می شود


گیلانه رخشان بنی اعتماد در ادامه ی حضور بین‌المللی‌اش در بخش مسابقه ی جشنواره ی سینمای آسیا "وزول" فرانسه به نمایش در آمد و جایزه ی هیات منتقدین این جشنواره را كسب كرد.

این جشنواره كه هفته گذشته از تاریخ 31 ژانویه تا 7 فوریه در كشور فرانسه برپا بود ، در بخش غیر رقابتی آن نیز «زیرپوست شهر» ساخته دیگر بنی اعتماد به نمایش در آمد.

در این جشنواره با حضور رخشان بنی‌اعتماد نمایش و جلسه نقد و بررسی این دو فیلم با استقبال بسیارمخاطبین برگزارشد.

در«گیلانه»، فاطمه معتمدآریا، بهرام رادان، باران كوثرى، ژاله صامتى، شاهرخ فروتنیان، مجید بهرامى و نیره فراهانى به ایفاء نقش مى پردازند.

داستان این فیلم درباره ی گیلانه و دختر باردارش است كه در دوران موشکباران برای یافتن داماد و پسرش به تهران می آیند، اما آنها عازم جبهه شده اند، پانزده سال بعد گیلانه به تنهایی از پسر معلولش نگهداری می کند.

همچنین طی دو روز آینده "گیلانه" در جشنواره فیلم "بانكوك" كه از 17 تا 27 فوریه در بانكوك برگزار خواهد شد به نمایش در می‌آید.

آخرین ساخته ی رخشان بنی اعتماد «خون بازی» نیز هم‌اكنون توسط سپیده عبدالوهاب در حال تدوین است. این فیلم كه فیلمبرداری آن چندی قبل به پایان رسیده است در خلاصه داستان آن آمده است: سارا به همراه مادر عازم سفر است، سفری در كشاكش خون‌بازی،برای التیام زخمی به عمق تباهی...»

لینک ها

گفت وگو با فاطمه معتمدآریا بازیگر گیلانه

گفت وگو با فاطمه معتمدآریا بازیگر گیلانه (قسمت دوم)

نگاهی دوباره به فیلم گیلانه

گیلانه و پسر جانبازش به سینماها رسیدند

چهار فیلم ایرانی در ژاپن

بهترین های جشنواره از نگاه منتقدان