تبیان، دستیار زندگی
ایوانكوویچ: سبك بازی كاستاریكا شباهت زیادی با مكزیك دارد سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان در نخستین تمرین تیم ملی پیش از رویارویی با تیم ملی تایوان اظهار امیدواری كرد كه این اردوی شبانه‌روزی بتواند فرصتی مناسب برای آماده‌سازی ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارشی از تمرین تیم ملی فوتبال ایران

ایوانكوویچ: سبك بازی كاستاریكا شباهت زیادی با مكزیك دارد


سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان در نخستین تمرین تیم ملی پیش از رویارویی با تیم ملی تایوان اظهار امیدواری كرد كه این اردوی شبانه‌روزی بتواند فرصتی مناسب برای آماده‌سازی تیم ملی را در اختیار مربیان قرار دهد.

در جمع خبرنگاران اظهار كرد: برای دو دیدار تیم ملی برابر تایوان و كاستاریكا 27 بازیكن را به تیم ملی دعوت كردیم كه با توجه به بازی‌های تیم‌های باشگاهی اروپایی، پنج بازیكن حاضر در لیگ‌های این كشورها نمی‌توانند به تمرینات تیم ملی تا پیش از هفتم اسفند بیایند. بنابراین از جمع 22 بازیكن فعلی تمرین، تیم ملی برای دیدار با تایوان انتخاب خواهد شد.

وی این اردو را شبانه‌روزی عنوان كرد و افزود: تا دیدار برابر كاستاریكا به طور مداوم تمرینات آماده‌سازی خود را برگزار خواهیم كرد.

ایوانكوویچ در پاسخ به این سوال كه آیا دیدار تیم ملی مكزیك برابر كره جنوبی را مشاهده كرده‌اید؟ گفت: این بازی را به صورت مستقیم تماشا نكردم اما در دو سه روز آینده فیلم این بازی را تماشا كرده و مكزیك را به طور كامل آنالیز خواهم كرد.

وی درباره‌ی دیدار برابر كاستاریكا و شناختش از این تیم گفت: به طور حتم تیمی كه در جام جهانی حاضر شده تیمی قدرتمند است. سبك بازی این تیم شباهت فراوانی با تیم ملی مكزیك دارد. بنابراین می‌توانیم از این بازی كمال استفاده را ببریم.

برانكو هم‌چنین درباره‌ی لیست ذخیره‌های تیم ملی گفت: چنین چیزی وجود ندارد و از جمع بازیكنان دعوت شده، ملی‌پوشان برای دیدار برابر تایوان و كاستاریكا انتخاب خواهند شد.

گفتنی است جواد نكونام، تنها بازیكن لژیونر شاغل در لیگ امارات، در اولین تمرین تیم ملی حضور دارد.