تبیان، دستیار زندگی
حضور گونش درتیم استقلال را مدیران پاسخ دهند سرمربی تیم استقلال تهران پس از پیروزی تیمش در دیدار برابر فجر سپاسی شیراز اظهار كرد:‌ به قهرمانی استقلال در فصل جاری لیگ برتر امیدوار شدم. امیر قلعه نویی در جمع خبرنگاران اظهار كرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه‌ نویی : به قهرمانی استقلال امیدوار شدم

حضور گونش درتیم استقلال را مدیران پاسخ دهند


سرمربی تیم استقلال تهران پس از پیروزی تیمش در دیدار برابر فجر سپاسی شیراز اظهار كرد:‌ به قهرمانی استقلال در فصل جاری لیگ برتر امیدوار شدم.

امیر قلعه نویی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: تصور می‌كنم با این نتیجه به قهرمانی نزدیك شدیم. تیم ما بسیار خوب كار كرد، ما تنها یك بازیكن خوب داشتیم كه نامش استقلال بود.

وی افزود: حریف اصلی تیم ما و فجر در این بازی زمین حافظیه بود. برای استان فارس با قدمت چند هزار ساله این زمین فوتبال شایسته نیست و در واقع فجر به استقلال و زمین باخت.

وی افزود: شرایط زمین به گونه‌ای بود كه دو تیم نتوانستند بازی خوبی را انجام دهند؛ به همین دلیل ما نوع بازیمان را عوض كردیم و بازی مستقیم را در دستور كار خود قرار دادیم.

سرمربی استقلال خاطر نشان كرد:‌ برای نقاط قوت فجر برنامه داشتیم و می‌دانستیم اگر سه بازیكن جلوی این تیم را از كار بیندازیم می‌توانیم پیروز شویم.

قلعه‌نویی از قضاوت این دیدار و همچنین تماشاگران مسابقه تقدیر كرد.

وی با اشاره به جذب یك مهاجم 23 سه ساله‌ی گرجستانی تاكید كرد:‌ باید ببینیم او در مسابقات لیگ برتر چه عملكردی خواهد داشت.

قلعه نویی در مورد احتمال حضور گونش در تیم استقلال نیز تاكید كرد: این سوال را باید از مدیران باشگاه پرسید.

قلعه نویی در ادامه تاكید كرد: انتخاب رحمتی برای این دیدار بر اساس نوع بازی حریف بود و نیمی از امتیاز این بازی را رحمتی برای استقلال گرفت.

قلعه نویی همچنین در پایان تصریح كرد: تیم استقلال به زودی دو اردوی تداركاتی در كیش و دوبی برگزار می‌كند.