تبیان، دستیار زندگی
24 میلیون برای دو روز «چهارشنبه سوری» که از صبح چهارشنبه در سینماهای تهران اکران شده است، در دو روز اول خود فروش خیره کننده ای داشت. فیلم تازه اصغر فرهادی روز چهارشنبه حدود شش میلیون تومان و روز پنچشنبه 5/18 میلیون تومان فرو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروش رویایی «چهارشنبه سوری»

24 میلیون برای دو روز


«چهارشنبه سوری» که از صبح چهارشنبه در سینماهای تهران اکران شده است، در دو روز اول خود فروش خیره کننده ای داشت.

فیلم تازه اصغر فرهادی روز چهارشنبه حدود شش میلیون تومان و روز پنچشنبه 5/18 میلیون تومان فروش داشتکه این رقم مبلغ قابل توجهی برای یک فیلم ملودرام محسوب می شود. فروش سینمای سرگروه این فیلم (آفریقا) دیروز حدود 6/4 میلیون تومان بود.

البته «چهارشنبه سوری» بدون هیچ تیزر و بیلبوردی نمایش خود را آغاز کرده و قرار است تبیلغات این فیلم از صبح امروز در سطح شهر آغاز شود. این فیلم که در جشنواره بیست و چهارم سیمرغ بهترین کارگردانی، تدوین، بازیگر نقش اول زن (هدیه تهران) و بهترین فیلم تماشاگران را کسب کرده با کف فروش هفت هفته در گروه آفریقا روی پرده خواهد بود.

با توجه به فروش دو روز اول «چهارشنبه سوری» به نظر می رسد، سومین فیلم اصغرفرهادی بتواند یکی از رکوردشکنان فروش فیلم ها در سال جدید باشد. هدیه تهرانی، حمید فرخ نژاد، ترانه علیدوستی و پانته آ بهرام بازیگران اصلی این فیلم هستند. فیلم داستان دختری به نام روحی است که در روز چهارشنبه سوری برای خانه تکانی به منزلی می رود و با زندگی یک خانواده آشنا می شود. پخش این فیلم را هدایت فیلم برعهده دارد.

لینک ها

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر

تلاش برای اکران چهارشنبه سوری

با دو سانس نمایش ، " چهارشنبه سوری "83 درصد آرا را به دست آورد

فرهادی برای ساخت "چهارشنبه سوری" از المان های ساده الهام گرفته بود

اصغر فرهادی « چهارشنبه سوری» را می‌سازد

چهارشبه سوری

«چهارشنبه سوری» در سینما آفریقا

"چهارشنبه‌سوری" سینمایی‌ها در سینمای مطبوعات

با دو سانس نمایش ، " چهارشنبه سوری "83 درصد آرا را به دست آورد

فرهادی برای ساخت "چهارشنبه سوری" از المان های ساده الهام گرفته بود