تبیان، دستیار زندگی
رییس انجمن دفاع شخصی فدراسیون ورزش همگانی گفت: توسعه ورزش در تمام زمینه با مشارکت سازمان ، ارگانها و حمایت مهمترین برنامه های انجمن های فدراسیون ورزش همگانی است. عباسعلی اکبری، با اشاره به اهداف و روند اجرایی انجمن دفاع شخصی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس انجمن دفاع شخصی:

ورزش های رزمی اصیل ایرانی را در جامعه گسترش خواهیم داد

رییس انجمن دفاع شخصی فدراسیون ورزش همگانی گفت: توسعه ورزش در تمام زمینه با مشارکت سازمان ، ارگانها و حمایت مهمترین برنامه های انجمن های فدراسیون ورزش همگانی است.

عباسعلی اکبری، با اشاره به اهداف و روند اجرایی انجمن دفاع شخصی  گفت: در گذشته با فعالیت انجمن ورزش های رزمی، سبک های بیگانه به طور بی رویه در سطح ورزش گسترش یافت و پرداختن به ورزش های رزمی اصیل غافل ماند، تا این که در زمان تصدی مهندس فائقی در معاونت فنی سازمان تربیت بدنی انجمن ورزش های رزمی به انجمن دفاع شخصی تغییر نام یافت که این انجمن به گسترش ورزشهای رزمی اصلی در سطح جامعه می پردازد و کل کشور را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: خوشبختانه در بیشتر استان های کشورمان دراین زمینه نمایندگانی داریم که به صورت وسیع فعالیت های خودشان را انجام می دهند.

رییس انجمن دفاع شخصی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر اعضای کمیته کارشناسی سبک های رزمی کسانی هستند که مهارت ها و تخصص های لازم را در این زمینه دارا می باشند و به این مسئله در پیشبرد اهداف انجمن بسیار حایز اهمیت است.

اکبری خاطر نشان کرد: تمام سعی و تلاش ها بر این است که بتوانیم هدفمند حرکت کنیم و در ورزشکاران ایجاد انگیزه نماییم . ما باید ورزش های همگانی را به طور گسترده در سطح جامعه رواج دهیم و تمامی تاکید مان نیز بر این قضیه است، ضمن اینکه اهداف ما همان اهداف فدراسیون ورزش همگانی است. برای تحقق این امر نمایندگانمان را به سایر نهادها و ارگانها مانند بهزیستی، نیروی انتظامی و ... برای تعلیم و گسترش ورزش همگانی فرستاده ایم و خوشبختانه نتایج خوبی نیز در برداشته است . امیدواریم روز به روز بتوانیم جمعیت بیشتری را تحت پوشش خود درآوریم.

رییس فدراسیون شطرنج استعفا کرد

مهندس جعفر کامبوزیا از سمت ریاست فدراسیون شطرنج استعفا کرد.مهندس کامبوزیا متن استعفای خود را روز گذشته به ریاست سازمان تربیت بدنی ابلاغ کرد و قرار است طی نشستی مهندس مهرعلیزاده، معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی این استعفا را بررسی و تصمیم گیری لازم را در این خصوص اعلام نماید. مهندس جعفر کامبوزیا ، ضمن تایید این خبر افزود: مهندس مهرعلیزاده، رییس سازمان تربیت بدنی در خصوص استعفا تصمیم گیری خواهند کرد و بر این اساس خبر موافقت یا عدم موافقت سازمان متعاقباً اعلام خواهد شد.