تبیان، دستیار زندگی
احتمال پیوستن بالاک به رئال همچنان بیشتری احتمال ممکن در مورد آینده این بازیکن است . روزنامه های مادریدی به جدی شدن مذاكرات رئال مادرید و بایرن جهت انتقال هافبک توانای ژرمن ها اشاره كردند. به گزارش گروه فوتبال جهان؛ روز گذشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش احتمال پیوستن بالاك به رئال مادرید


احتمال پیوستن بالاک به رئال همچنان بیشتری احتمال ممکن در مورد آینده این بازیکن است . روزنامه های مادریدی به جدی شدن مذاكرات رئال مادرید و بایرن جهت انتقال هافبک توانای ژرمن ها اشاره كردند.

به گزارش گروه فوتبال جهان؛ روز گذشته تیتر دوم روزنامه های مادرید اختصاص به پرس و جوی رئالی ها از بایرن مونیخ در مورد بالاترین پیشنهاد دریافتی اشان درباره مبلغ قرارداد بالاك از سوی دیگر تیم های خواهانش داشت.

با توجه به اینكه منچستریونایتد بعنوان رقیب رئال مادرید برای جذب بالاك به دلیل مدت زمان قرارداد با كاپیتان تیم ملی آلمان، تقریبا از صحنه خارج شده، امید رئالی ها برای جذب این هافبك 29 ساله بیشتر گشته است. برهمین اساس املیو بوتراگوئه نو، مدیر ورزشی رئال مادرید، و وكیل بالاك، میشائیل بكر، دائما با هم در ارتباطند تا مقدمات این انتقال را فراهم آورند.

این روزنامه ها حتی نوشتند علت اینكه بالاك در بازی با نورنبرگ خیلی خوب ظاهر نشد، این بود كه فكرش مشغول پیشنهادهای رئال مادرید است.

گفتنی است، منچستریونایتد خواهان به خدمت گیری بالاك برای سه سال است در حالی كه میشائیل خواهان قراردادی پنج ساله بود ضمن اینكه فرگوسن سرمربی منچستر هم گفته بود ما وین رونی را داریم كه بازیكنی آماده در اندازه های بالاك است. و همین احتمال حضور هافبك بایرن را در این تیم منتفی كرده است.