تبیان، دستیار زندگی
بالاخره سر و صداى زیاد و اعتراض فوق العاده اهالى فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس به آنچه كه در بازى با ذوب آهن رخ داد، باعث شد تا باشگاه پرسپولیس و محمدحسن انصارى فرد، به این مسأله واكنش نشان داده و تصمیم قاطعى را در این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محرومیت انصاریان – کاویانپور و اسدی


بالاخره سر و صداى زیاد و اعتراض فوق العاده اهالى فوتبال و به خصوص هواداران پرسپولیس به آنچه كه در بازى با ذوب آهن رخ داد، باعث شد تا باشگاه پرسپولیس و محمدحسن انصارى فرد، به این مسأله واكنش نشان داده و تصمیم قاطعى را در این ارتباط اتخاذ كنند. اخبار پشت پرده حاكى از آن است كه پس از سر و صداى فراوانى كه پس از جنجال و زد و خورد كاویانپور و اسدى در جریان آخرین بازى سرخپوشان و بین دو نیمه رخ داد، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت تا بازیكنان خاطى را جریمه كرده و آنها را حداقل از یك بازى محروم كند.

مدیرعامل جوان باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از شنیدن خبر این زد و خورد بى سابقه در مصاحبه هاى گوناگونى كه با رسانه هاى مختلف داشت، از تشكیل یك كمیته انضباطى در باشگاه خبر داده و تأكید كرد كه گروه مدیریت جدید شدیداً با چنین مسائل غیر اخلاقى برخورد خواهد كرد. اما اعتراض مطبوعات ورزشى و هواداران به حدى بود كه در نهایت انصارى فرد بدون تشكیل كمیته انضباطى، شخصاً دست به كار شده و اعلام كرد كه ? بازیكن خاطى تیمش، اسدى، كاویانپور و انصاریان حق حضور در بازى بعدى پرسپولیس مقابل برق شیراز را نداشته و باید این محرومیت یك جلسه اى را پشت سر بگذارند. البته از توبیخ هاى بعدى یا جریمه هاى نقدى احتمالى بى خبریم اما شك نكنید كه این ? بازیكن پیشكسوت قطعاً با جریمه هاى نقدى نیز مواجه خواهند شد.