تبیان، دستیار زندگی
سازمان تربیت بدنی با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه ورزش کشور را به حضور پر شور در راهپیمایی این روز فرا خواند. در این اطلاعیه آمده است: جامعه ورزش کشور یکبار دیگر همچون اقشا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جامعه ورزش را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن فرا

خواندند

سازمان تربیت بدنی با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه ورزش کشور را به حضور پر شور در راهپیمایی این روز فرا خواند.در این اطلاعیه آمده است: جامعه ورزش کشور یکبار دیگر همچون اقشار مختلف جامعه ضمن عهد و میثاق با آرمانهای والای امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای و شهدای انقلاب، با شور و اشتیاق مضاعف ، همچون گذشته امسال نیز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت خواهد کرد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: ورزشکاران، مربیان، مسئولان و دست اندرکاران ورزش کشور بار دیگر همگام و هم صدا با سایر اقشار جامعه اسلامی ایران، روز سه شنبه 22 بهمن در میعادگاه عاشقان امام و انقلاب، میدان آزادی تهران، گرد هم خواهند آمد و با سر دادن ندای الله اکبر، شکوه و عمق عظمت انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت.

کمیته ملی المپیک نیز با تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسامی، از کلیه قهرمانان المپیک جهان، آسیا و اعضا تیمهای ملی دعوت کرد تاهمگام با ملت سلحشور کشورمان در جهت تحقق آرمانهای بلند حضرت امام(ره) در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمایند و با حضور گسترده خود بار دیگر تجلی مردم سالاری دینی را شکوهمندانه به نمایش بگذارند.

مصطفی کارخانه ، سر مربی تیم والیبال صنام: فدارسیون والیبال بر جلوگیری از کمی سن تاکید فراوانی دارد فشردگی مسابقات سوپر لیگ مشکل آفرین شد

سر مربی تیم والیبال صنام، با تاکید بر فشردگی مسابقات سوپر لیگ والیبال کشور، این امر را یکی از مهمترین مشکلات لیگ 81 عنوان کرد.مصطفی کارخانه گفت: فشردگی مسابقات سوپر لیگ امسال که اساساً به برگزاری مسابقات تیم های ملی باز می گشت، نوعی خستگی مفرط در میان بازیکنان تیم های مختلف را به همراه آورد که در پی آن انگیزه آنان در بسیاری از مواقع اشباع شد و متعاقباً ضربه زیادی حداقل به تیم صنام وارد آورد.

وی با اشاره به کیفیت مناسب مسابقات سوپر لیگ نسبت به سال گذشته گفت: همان طور که از ابتدای فصل پیش بینی می شد،  ما با برگزاری لیگ خوبی در سال 81 مواجه بودیم که اساساً هیچ تیمی از حاشیه امنیت برخوردار نبود و حتی تیم های صنام و پیکان با چند باخت روبرو بودند ، در حالی که ما در سال گذشته چند بازی مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را جشن گرفتیم.

کارخانه تصریح کرد: در مسابقات امسال نمی توان هیچ حادثه ای را پیش بینی کرد، اما به طور کلی با وجودی که بازیکنان ما با فشردگی کامل در اردو به سر می بردند، از کیفیت مسابقات سوپر لیگ رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم صنام با اشاره به وجود مقوله کمی سن در رده های سنی نوجوانان و جوانان رشته والیبال ، گفت: به طور کلی نمی توان وجود کمی سن را در این رده های سنی انکار کرد ، اما در واقع کسی( مربی، فدراسیون و...) در این میان مقصر نیست، در حالی که فدراسیون والیبال تاکید زیادی روی رسیدگی به شناسنامه والیبالیستها مبنی بر عدم وجود کمی سن دارد، اما بازهم شاهد چنین وضعیتی هستیم.

ولی ازآنجا فدراسیون والیبال اقدامات بسیار جدی را مبنی بر جلوگیری از حضور بازیکنان کمی سن نجام می دهد، بازیکنان بسیار کمی که از کانون والیبال به تیم ملی جوانان و نوجوانان می آیند، کم سن هستند. وی با اشاره به دو تیم پیکان و صنام به عنوان مستحکم ترین تیم های حاضر در مسابقات سوپر لیگ والیبال تاکید  کرد : همه تیم هایی ( پاس، برق و...) که بعد از دو تیم صنام و پیکان در رده های بعد قرار گرفته اند، با چندین باخت مواجه هستند. بنابراین می توان هنوز هم تیم های پیکان و صنام را جزو مستحکم ترین و با ثبات ترین تیمهای حاضر در مسابقات سوپر لیگ دانست.

وی افزود: همچنین محمود ترکشاوند از تیم صنام و پیمان اکبری از تیم پیکان جزء مهمترین بازیکنان لیگ به شمار می روند. کارخانه در رابطه با آخرین وضعیت بهنام محمودی در تیم پیکان گفت: محمودی علی رغم این که تلاش زیادی را در مدت زمان حضور خود درتیم صنام انجام می دهد، اما هنوز انتظارات مسوولان باشگاه صنام را برآورده نکرده و هنوز به هماهنگی لازم به بازیکنان ما نرسیده است. در حالی که ما انتظارات بیشتری از وی داشتیم.