تبیان، دستیار زندگی
لندن: معمولاً هر سال شركت های بیمه بابت حوادث بسیار عجیب به مشتریان خود خسارت می پردازند كه این بار نیز یكی از شركت های بیمه فهرستی از عجیب ترین حوادث سال گذشته میلادی را كه منجر به پرداخت خسارت شد منتشر كرده است. با هم برخی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتومبیل ها و حوادث عجیب بیمه ای

لندن: معمولاً هر سال شركت های بیمه بابت حوادث بسیار عجیب به مشتریان خود خسارت می پردازند كه این بار نیز یكی از شركت های بیمه فهرستی از عجیب ترین حوادث سال گذشته میلادی را كه منجر به پرداخت خسارت شد منتشر كرده است. با هم برخی از این موارد عجیب را مرور می كنیم.

1- پرداخت خسارت به راننده ای كه شیشه جلوی خودرواش بر اثر سقوط پرنده ای یخ زده از روی یك درخت شكست.

2- پرداخت خسارت به راننده خودرویی كه ناگهان پایش را روی پدال گاز فشار داد و به خودرو مقابلش برخورد كرد. البته زنبور پای این راننده را نیش زده بود و وی ناخواسته پلیش را روی پدال گاز فشرده بود و به همین دلیل خسارت دریافت نمود.

3- پرداخت خسارت به راننده ای كه ترمز خودرواش عمل نكرد. یك سیب زمینی بسیار بزرگ پشت پدال ترمز افتاده بود و به همین دلیل راننده نتوانست ترمز بگیرد و به چند خودرو برخورد كرد.

4- پرداخت خسارت به راننده ای كه كباب داخل خودرواش به خودرویی دیگر برخورد نمود! داستان از این قرار بود كه در یك پیچ بسیار تند، ناگهان در ِ جلو سمت شاگرد باز شد و ظرف یكبار مصرفی كه داخل آن كباب قرار داشت از روی صندلی به بیرون پرت شد و به خودرو كناری برخورد كرد. بر اثر این سانحه، بدنه خودرو كناری آسیب دید.

منبع: اینترنت

سایر اخبار عجیب و غریب