تبیان، دستیار زندگی
دادکان: هیچ كس قدرت محروم كردن تیم ملی ایران را ندارد هزینه‌های انجام دیدار با آرژانتین را می‌پردازیم جلسه‌ی هم اندیشی خبرنگاران اعزامی به رقابت‌های جام جهانی 2006با محمد دادكان برگزار شد.  در این جلسه كه صبح امروز و با حضور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دادکان از بازی ایران- آرژانتین خبر داد

دادکان: هیچ كس قدرت محروم كردن تیم ملی ایران را ندارد
هزینه‌های انجام دیدار با آرژانتین را می‌پردازیم


جلسه‌ی هم اندیشی خبرنگاران اعزامی به رقابت‌های جام جهانی 2006با محمد دادكان برگزار شد.

در این جلسه كه صبح امروز و با حضور دادكان، نوآموز و خبرنگاران اعزامی به رقابت‌های جام جهانی2006 در آكادمی تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد، سه نفر به نمایندگی از تمامی خبرنگاران موظف شدند كه تمامی هماهنگی‌های لازم را با فدراسیون فوتبال جهت تسهیل حضور خبرنگاران به منظور پوشش خبری این رقابت‌ها انجام دهند.

این سه نفر با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال در جلساتی مشترك با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بانك مركزی راهكارهای تامین هزینه‌های خبرنگاران اعزامی به جام جهانی را بررسی خواهند كرد.

رییس فدراسیون فوتبال دراین جلسه درباره‌ی تبلیغات سو علیه جمهوری اسلامی و بحث محروم كردن تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی گفت: تیم ملی ایران با اقتدار به جام جهانی می‌رود و هیچ كس نمی‌تواند تیم ملی را تحریم كند و ما هیچ چیز از دنیا كم نداریم.

وی افزود: تیم ملی ایران قدرتمندتر از این است كه كسی بتواند آن را محروم كند، ما با گروه اجرایی قوی به این رقابت‌ها می‌رویم و از حقانیت فوتبال كشورمان دفاع می‌كنیم و بار دیگر نشان می‌دهیم كه در هر كجای دنیا كه ایرانی باشد، او سربلند است.

دادكان به دیدار دوستانه‌ی تیم ملی كشورمان برابر اوكراین اشاره كرد و گفت: ما با اوكراین قرارداد بستیم و روز مسابقه در تقویم فیفا گنجانده شده و در ذیل این قرارداد 300 هزار دلار را جریمه‌ی لغو احتمالی از سوی هر یك از دو تیم ذكر شد اما، پس از چند روز بلوخین (سرمربی اوكراین) صحبت‌هایی را علیه ایران مطرح كرد. من با سفارت ایران در اوكراین تماس گرفته و به مسوولان ایرانی سفارت اعلام كردم كه با او صحبت كرده و وی را وادار به سكوت كنند. اما پس از آن از سفارت ایران با من تماس گرفتند و اعلام كردند كه بلوخین گفته كه مجبور به مصاحبه علیه ایران شده است. این برخوردی است كه دنیا با ما می‌كند.

وی درباره‌ی فعالیت‌های انجام شده در فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال گفت: روز گذشته در جلسه‌ی كمیته‌ی فنی فدراسیون پیشنهاد برگزاری دیدار دوستانه با آرژانتین مطرح شد و فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام كرده كه شصت درصد از مبلغ قرارداد پیش از انجام این دیدار پرداخت شود و مابقی پس از برگزاری این بازی به حساب آنها واریز شود. فدراسیون فوتبال هیچ مشكلی برای پرداخت هزینه‌ی دیدار با تیم ملی آرژانتین ندارد.