تبیان، دستیار زندگی
رسول: الوصل یكساله بست، مى روم رسول خطیبی قرار بود اول فصل به لیگ امارات برود اما وقتى باشگاه بن یاس پول خوبى به او پیشنهاد نداد، تصمیم گرفت به ایران بازگردد. مدت زیادى از این اتفاق نمى گذرد ولى به نظر مى رسد یك بار دیگر پاى...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خطیبى جانشین فرهاد مجیدى در الوصل

رسول: الوصل یكساله بست، مى روم


رسول خطیبی قرار بود اول فصل به لیگ امارات برود اما وقتى باشگاه بن یاس پول خوبى به او پیشنهاد نداد، تصمیم گرفت به ایران بازگردد. مدت زیادى از این اتفاق نمى گذرد ولى به نظر مى رسد یك بار دیگر پاى رسول خطیبى به امارات باز شده. دیروز خبر رسید مهاجم تبریزى سپاهان امروز رسماً به باشگاه الوصل مى پیوندد تا جاى فرهاد مجیدى را در خط حمله این تیم بگیرد. هفته قبل بود كه مجیدى با یك انتقال ناگهانى به الاهلى رفت تا مسؤولان الوصل به فكر جانشین او باشند. در حالى كه دیروز روزنامه هاى اماراتى از پیوستن «نواه انوكاشى» مهاجم نیجریه اى العین به الوصل خبر دادند، منابع نزدیك به باشگاه سپاهان اعلام كردند نه بازیكن نیجریه اى كه رسول خطیبى به الوصل مى پیوندد. این در حالى است كه خطیبى حدود دو هفته پیش قرارداد خود را تا دو سال دیگر با سپاهان تمدید كرد اما این دلیل نمى شود تا خطیبى و باشگاه اصفهانى به طرف اماراتى جواب رد بدهند. این را مى شود از حرف هاى رسول خطیبى فهمید: «اگر آنها مرا تا پایان فصل بخواهند جواب منفى مى دهم چون حاضر نیستم براى چند ماه به یك تیم بروم. شرطم این است كه قراردادى یكساله یا دو ساله با من امضا كنند.»

البته الوصل هنوز رسماً پیشنهاد خود را به خطیبى و باشگاه سپاهان ارایه نكرده است. ظاهراً همه چیز به چند تماس تلفنى ختم مى شود.

مهاجم سپاهان مى گوید: «هنوز باشگاه چیزى به من نگفته. مطمئناً اگر الوصل رسماً پیشنهاد مى داد الان مسؤولان با من صحبت مى كردند چون نظر بازیكن خیلى مهم است. شاید در چند روز آینده خبرى شود.»

خطیبى پیش از این پیشنهاد باشگاه الامارات را رد كرده بود. این تیم اماراتى حاضر بود براى 10بازى به این بازیكن ایرانى 400 هزار دلار بدهد ولى خطیبى حاضر نشد این پیشنهاد را بپذیرد: «گفتم اگر قرار باشد به امارات بروم كمتر از یك سال نمى بندم. به همین خاطر پیشنهاد الامارات را رد كردم.»

ولى شرایط الوصل فرق مى كند. در صورتى كه مذاكرات دو طرف جدى شود آن وقت هر احتمالى وجود دارد. خطیبى مى گوید: «فكر و ذكرم تیم ملى است. نمى خواهم جام جهانى را از دست بدهم. فكر مى كنم در امارات بیشتر به چشم ها بیایم چون معمولاً كسى بازیهاى سپاهان را نمى بیند.