تبیان، دستیار زندگی
در این مسابقات که بیشتر آنها ساعت 15 و 15 دقیقه برگزار می‌شود استقلا‌ل اهواز با پاس تهران در ورزشگاه تختی شوشتر بازی می‌کند, سایپا وصبا باتری‌تهران در ورزشگاه انقلا‌ب کرج روبرومی‌شوند و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان تیم فولا‌د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدارهای هفته 23 لیگ برتر فوتبال ایران


در این مسابقات که بیشتر آنها ساعت 15 و 15 دقیقه برگزار می‌شود استقلا‌ل اهواز با پاس تهران در ورزشگاه تختی شوشتر بازی می‌کند, سایپا وصبا باتری‌تهران در ورزشگاه انقلا‌ب کرج روبرومی‌شوند و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان تیم فولا‌د مبارکه سپاهان این شهر میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود.

همچنین در ورزشگاه نوشهر تیم شموشک این شهر با ذوب آهن اصفهان دیدار می‌کند, تیم راه‌آهن تهران وابومسلم خراسان در ورزشگاه اکباتان تهران با هم مصاف می‌کنند و شهید قندی یزد با میهمان خود تیم فولا‌د خوزستان مسابقه می‌دهد.

براساس این گزارش تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه این شهر ساعت 14 و 15 دقیقه از تیم استقلا‌ل تهران پذیرایی خواهد کرد و آخرین دیدار هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال باشگاههای دسته‌برتر کشور را ساعت 16 و 15 دقیقه دو تیم پرسپولیس تهران و برق شیراز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند کرد.

درپی اقدام توهین آمیز مطبوعات اروپا و اسائه ادب به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلا‌م )ص ( فدراسیون فوتبال هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال را به عنوان پاسداشت مقام شامخ نبوت به‌نام پیامبراکرم حضرت محمد )ص ( برگزار می‌کند.

فدراسیون فوتبال باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر را به فضاسازی فرهنگی و تبلیغی برای تکریم مقام حضرت رسول )ص ( تشویق کرد