تبیان، دستیار زندگی
مراسم معارفه معاونت جدید اطلاع رسانی موسسه تبیان روز دوشنبه مورخ 24/11/1384 از ساعت 14 الی 15 در محل سالن اجتماعات موسسه انجام شد. در این مراسم که با حضور دکتر طالب پور، مدیرعامل موسسه، معاونین و مدیران و کارکنان موسسه برگز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاونت جدید اطلاع رسانی موسسه تبیان آغاز به کار کرد


مراسم معارفه معاونت جدید اطلاع رسانی موسسه تبیان روز دوشنبه مورخ 24/11/1384 از ساعت 14 الی 15 در محل سالن اجتماعات موسسه انجام شد. در این مراسم که با حضور دکتر طالب پور، مدیرعامل موسسه، معاونین و مدیران و کارکنان موسسه برگزاری شد ، ابتدا آیاتی چند از کلام ا... مجید تلاوت گردید. سپس دکتر طالب پور به ایراد سخنانی در خصوص جایگاه معاونت اطلاع رسانی پرداخته و از زحمات خانم غروی، مسؤول پیشین معاونت اطلاع رسانی که وظیفه سردبیری سایت را هم همزمان برعهده داشت تقدیر و تشکر نمود.

پس از ایشان، مهندس مجرّدی معاونت جدید اطلاع رسانی سخنرانی نمود و به تشریح برنامه ها و سیاست های خود جهت غنی سازی هر چه بیشتر و بهتر سایت و تعامل بیشتر معاونتها و دفاتر تبیان و رفع خلاء های محتوایی سایت برای برآورده کردن نیازهای کاربران در راستای اهداف بزرگ تبیان پرداخت.

در پایان دکتر طالب پور با اهدای لوحی، مهندس مجرّدی را رسماً به عنوان معاونت جدید اطلاع رسانی منصوب نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود

گفتنی است پیش از این سرکار خانم غروی از سمت خود استعفاء داده بود که طی مراسمی با اهداء لوح یادبود از زحمات ایشان قدردانی گردید.

شایان ذکر است مهندس مجرّدی نایب رئیس و عضو هیئت مدیره موسسه می باشد.

روابط عمومی موسسه تبیان