تبیان، دستیار زندگی
مسئول انجمن دانشجویی تبیان در راستای برنامه ی کرسی آزاد اندیشی مصوب شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر سخنان رهبری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کرسی آزاد اندیشی

تعهد

مسئول انجمن دانشجویی تبیان در راستای برنامه ی کرسی آزاد اندیشی مصوب شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر سخنان رهبری تصمیم گرفته است تا یکی از این کرسی ها را در این انجمن دایر کند. تصمیم بر آن است که هر 20 روز یک کرسی آزاد اندیشی با موضوع جدید آغاز شود. اما اگر کرسی آزاد اندیشی قبلی همچنان داغ بود به تعوبق می افتد.

دوستان عزیز می توانند نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات خود را در مورد نحوه ی اجرای این طرح و یا موضوعات پیشنهادی خود را برای کرسی های بعدی در تاپیک "▼تابلوی اعلانات+تریبون دانشجویی▲" ثبت نموده، به مسئول این انجمن منتقل کنند. از آنجایی که این طرح نوپا است و به تازگی در انجمن ایجاد شده است از تمام کاربران تقاضا می شود که با همفکری و همکاری خود موجب هر چه بهتر اجرا شدن این طرح گردند.

اولین موضوعی که در این کرسی مطرح می کنیم، تعهد یا تخصص می باشد.  به نظر شما وقتی فردی مسئولیتی را بر عهده می گیرد اگر تعهد داشته باشد بهتر است یا تخصص یا ... ؟؟؟

سر خط ها:

۱. نظام ما ولایی هست. می توان بررسی کرد که ایا در نظام ولایی کدام یک؛ تخصص یا تعهد اولویت دارد؟

۲.ایا تعهد و تخصص می توانند توأما در یک شخص وجود داشته باشد؟ یا این دو خصوصیت با تربیت نیروی انسانی مطابق ارمان های ما قابلیت تبلور در یک مدیر را دارد؟

3- اصلا با مقابل هم قرار دادن تخصص و تعهد موافقید یا خیر؟

4- آیا شخصی که تعهد و تخصص را توأماً داشته باشد ایده آل است؟

و...

بسم الله ...

منتظر شما با ثبت ایده ها و اندیشه هایتان در این تاپیک هستیم.

انجمن های تخصصی تبیان


باشگاه کاربران سایت تبیان