تبیان، دستیار زندگی
اری تصویربرداری «مقبره نحس» به پایان می رسد تصویربرداری فیلم 90 دقیقه ای «مقبره نحس» به کارگردانی حسین تبریزی، اواخر هفته جاری در تهران به اتمام خواهد رسید. «مقبره نحس» عنوان فیلمی تلویزیونی به تهیه کنندگی سیدمسعود اطیابی اس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اواخر این هفته و پس از 25 جلسه تصویربرداری

تصویربرداری «مقبره نحس» به پایان می رسد


تصویربرداری فیلم 90 دقیقه ای «مقبره نحس» به کارگردانی حسین تبریزی، اواخر هفته جاری در تهران به اتمام خواهد رسید.

«مقبره نحس» عنوان فیلمی تلویزیونی به تهیه کنندگی سیدمسعود اطیابی است که تصویربرداری آن از 27 دی سال جاری در تهران آغاز شده بود، اواخر هفته جاری و پس از صرف حدود 25 جلسه، به پایان خواهد رسید. این در حالی است که صحنه های ضبط شده به طور همزمان با تصویربرداری توسط آرش معیریان و دستیارش در شکوفا فیلم تدوین می شود و احتمال می رود تا اواخر سال جاری این فیلم 90دقیقه ای آماده پخش شود.

به گزارش روابط عمومی پروژه، مقبره نحس روایتگر داستان دختر جوانی به نام رویاست که هیچ پناهی ندارد. رویا بسیار تلاش می کند تا در شرکت فرهاد گوهری استخدام شود. چرا که صداقت و مهربانی و ایمان فرهاد و عشق او به بیتا، همسرش، آوازه خاص و عام است. با رد شدن درخواست استخدام رویا، وی تصمیم می گیرد تا در مقابل شرکت فرهاد، اقدام به خود سوزی کند و این آغاز ورود رویا به زندگی فرهاد و بیتاست. بیتا تصمیم می گیرد که ... .

مقبره نحص سومین تجربه فیلم بلند 90 دقیقه حسین تبریزی بعد از تله فیلم های «بر بلندای عشق» و «پرستوی آبی» در مقام نویسنده و کارگردان است.

علی دهکردی، حمیرا ریاضی، صبا کمالی، پرستو صالحی، بهزاد رحیم خانی، مهدی مهدوی، پریسا بخشی، پروین عالی پور و فهیمه اکبری در این فیلم حضور دارند.

عوامل تولید این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: سید مسعود اطیابی، سرمایه گذار: مهرزاد نباتچیان، نویسنده و کارگردان: حسین تبریزی، مجری طرح و مدیر تولید: هادی انباردار، مدیر تصویربرداری: مجتبی رحیمی، طراح گریم: محمد قومی، صدابرادر: حمید گورانی، طراح صحنه: مجتبی رحیمی، طراح لباس: مرمی روزبهانی، تدوین: آرش معیریان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حسن حج گذار، منشی صحنه: فهیمه اکبری، عکاس: آرش شاه محمدی، روابط عمومی: حسین باقریان.