تبیان، دستیار زندگی
ه جلوی دوربین رفت فیلمبرداری مجموعه عظیم «مختارنامه» که مدتی متوقف شده بود، روز گذشته دوباره آغاز شد. فیلمبرداری مجموعه مختارنامه مدتی بود به دلیل برخی مشکلات متوقف مانده بود، اما از هفته گذشته دوباره داود میرباقری پیش تولید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بعد از مدتی توقف

«مختارنامه» دوباره جلوی دوربین رفت


فیلمبرداری مجموعه عظیم «مختارنامه» که مدتی متوقف شده بود، روز گذشته دوباره آغاز شد.

فیلمبرداری مجموعه مختارنامه مدتی بود به دلیل برخی مشکلات متوقف مانده بود، اما از هفته گذشته دوباره داود میرباقری پیش تولید دوباره کار را شروع کرد تا این مجموعه عظیم روز گذشته جلوی دوربین برود.

البته از سوی عوامل پروژه مختارنامه پیش از این دلیل تعطیلی یک ماهه، ساخت دکورهای این پروژه اعلام شده بود، اما آن طور که منابع آگاه نزدیک به این پروژه می گویند، دلیل اصلی تعطیلی اخیر این پروژه بروز مشکلات مالی بوده و حالا با حل این مشکلات روند تولید مختارنامه از سر گرفته می شود.

آن طور که شنیده می شود فیلمبرداری مختارنامه از سکانس های زندان کوفه شروع شده و اولین سکانس هایی که در دوره جدید از دیروز مشغول به فیلمبرداری آن شده اند، سکانس های مربوط به زندان کوفه است.

فریبرز عرب نیا بازیگر اصلی است که در اولین روز فیلمبرداری دوره جدید مختارنامه جلوی دوربین رفته و طی روزهای آینده بقیه بازیگران کار هم به ترتیب جلوی دوربین میرباقری می روند.

پروژه مختارنامه از جمله کارهای عظیم سازمان صدا و سیماست که متأسفانه هر از گاهی به دلیل بروز مشکلات مالی تولیدش دچار مشکلاتی می شو، اما از قرار معلوم مشکلات مالی این پروژه در حال حاضر حل شده و گویا سازمان صدا و سیما مصمم است تولید این مجموعه را هر چه زودتر به پایان برساند. مختارنامه را محمود فلاح برای مرکز سیما فیلم تهیه می کند.