تبیان، دستیار زندگی
تماشاگران حضور نداشتند كنفرانس مطبوعاتی كادر فنی در كیش برگزار می‌شود نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شكست برابر ذوب‌آهن با حضور مربی جدید این تیم برگزار شد. در این تمرین كه در محل جدید زمین چمن دانشگاه تربیت بدنی تهر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین تمرین پرسپولیس با حضور تئودور یونگ

تماشاگران حضور نداشتند
كنفرانس مطبوعاتی كادر فنی در كیش برگزار می‌شود


نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شكست برابر ذوب‌آهن با حضور مربی جدید این تیم برگزار شد.

در این تمرین كه در محل جدید زمین چمن دانشگاه تربیت بدنی تهران برگزار شد، ابتدا تئودور یونگ به عنوان مربی جدید و دستیار آری‌هان، سرمربی هلندی به بازیكنان معرفی شد.

سپس بازیكنان زیر نظر حمید استیلی به گرم كردن پرداختند و در دو گروه شامل بازیكنانی كه در بازی روز گذشته بازی كرده بودند و سایر بازیكنان تقسیم شدند.

ابتدا تمامی نفرات در گروه‌های شش نفره به تمرین كار با توپ و پاسكاری پرداختند، سپس گروه بازیكنانی كه برابر ذوب‌آهن به میدان رفته بودند، جدا از سایرین به تمرین تنیس فوتبال پرداختند و سایر بازیكنان زیر نظر تئودو یونگ در زمین كوچك به مرور تمرینات تركیبی، كار با توپ، حمله به دروازه و شوت‌زنی پرداختند.

تمرین امروز به دلیل آن كه یك روز بعد از بازی برابر ذوب‌آهن بود، با فشار كمتری برگزار شد.

شیث رضایی و مهرزاد معدنچی به دلیل مصدومیت در كنار زمین حضور داشتند. بهروز رهبری‌فرد تنها غایب تمرین پرسپولیس بود.

علی علیزاده، رضا نیك‌نظر، پژمان نوری، جواد كاظمیان، حامد كاویانپور، حاجی‌زاده و ماهانی جدا از تمامی نفرات به تمرین می‌پرداختند.

تمرین پرسپولیس پس از 70 دقیقه پایان یافت.

گفتنی است؛ اعضای كادر فنی پرسپولیس در پایان تمرین از گفت‌وگو با خبرنگاران خودداری كردند و اعلام كردند در كنفرانس مطبوعاتی روز جمعه در كیش به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند گفت.

تمرین بعدی پرسپولیس فردا  صبح در زمین چمن دانشگاه تربیت‌بدنی برگزار می‌شود.

افزودنی است به دلیل این كه تمرین امروز در دانشگاه تربیت‌بدنی برگزار شد، تماشاگران اجازه‌ی حضور در تمرین را نداشتند