تبیان، دستیار زندگی
همزمان با میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و به مناسبت این ایام فرخنده ؛ پس از برگزاری اولین دوره جشنواره خانوادگی تبیان در آذرماه 89 ؛ همانطور که قول داده بودیم خانواده برنده و نمونه تبیانی را انتخاب کرده و خدمت شما معرفی می کنیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنده جشنواره خانوادگی تبیان

جایزه

همزمان با میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و به مناسبت این ایام فرخنده ؛ پس از برگزاری اولین دوره جشنواره خانوادگی تبیان در آذرماه 89 ؛ همانطور که قول داده بودیم خانواده برنده و نمونه تبیانی را انتخاب کرده و خدمت شما معرفی می کنیم .

خانواده ای که در این مسابقه برنده شده اند ؛ خانواده رفیعی از شهرستان اراک هستند که نماینده این خانواده جناب آقای محمد مهدی رفیعی با ثبت 40 نفر از اعضای خانواده خود ( 4 عضو ویژه ؛ 17 عضو تایید نهایی ؛ 4 عضو تایید اولیه  و 15 عضو مجازی ) و با پاسخگویی صحیح به بیش از 80 درصد از سوالات مسابقه توانستند رتبه نخست را به خانواده خود اختصاص دهند .

هدیه تبیان برای این خانواده محترم 5 کمک هزینه سفر مشهد و اعزام به پایتخت معنوی ایران جهت زیارت مرقد منور ثامن الحجج علیه السلام می باشد .

تبیان ضمن تبریک به این خانواده محترم از همگی شما عزیزان دعوت می کند با توجه به نزدیک بودن راه اندازی شبکه اجتماعی خانواده محور تبیان با ساخت درختواره خانوادگی خود در سامانه درختواره خانوادگی ؛ در ایجاد و تحکیم شبکه خانواده محور تبیان سهیم باشید .


باشگاه کاربران تبیان

ساخت درختواره خانوادگی در تبیان

رونمایی از شبکه پاک خانوادگی

جشنواره خانوادگی تبیان آغاز شد

درختواره تبیان متبرک شد