تبیان، دستیار زندگی
bsp; هستیم مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برای حضور قوی تر در بازیهای غرب آسیا و کسب رنگینک بازیهای آسیایی به دنبال جذب 2 بازیکن کلیدی از کشورهای آمریکا، نیجریه و یوگسلاوی هستیم. حسین کفعمی در رابطه با مسابقات غرب آسیا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان:

به دنبال جذب2 بازیکن از لیگ NBA   هستیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برای حضور قوی تر در بازیهای غرب آسیا و کسب رنگینک بازیهای آسیایی به دنبال جذب 2 بازیکن کلیدی از کشورهای آمریکا، نیجریه و یوگسلاوی هستیم.حسین کفعمی در رابطه با مسابقات غرب آسیا که اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ایران در سالن ورزشگاه ملت اصفهان برگزار خواهدشد، تصریح کرد: این مسابقات به دلیل کسب مقام قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان دررقابت های سوپر لیگ قراربود،  سال گذشته برگزار شود اما به دلایلی که کنفدراسیون آسیا اعلام کرد، زمان برگزاری آن به اردیبهشت ماه سال 82 موکول شد.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون بسکتبال، مسوولین اداره کل تربیت بدنی و شهرداری استان اصفهان تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این رقابتها اندیشیده اند و هیچ مشکل خاصی  برای برگزاری مسابقات وجود ندارد.

کفعمی از تیمهای اردن، لبنان و عراق به عنوان حریفان ایران در این رقابت نام برد و تاکید کرد: این مسابقات در واقع یک نوع بازی تدارکاتی است، که از بین چند تیم شرکت کننده، یک تیم به عنوان نماینده غرب آسیا به مسابقات آسیایی راه پیدا خواهد کرد که نمایندگان شرق آسیا و کشورهای غربی نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در پایان گفت: معمولاً در مسابقات غرب آسیا و آسیا، اکثر کشورها برای این که بتوانند حضور قدرتمندی داشته باشند، به جز استفاده از بازیکنان کشور خود، از بازیکنان قدر آمریکایی نیز بهره می برند، اما کشور ما به دلایل محدودیت های زیادی که در ارتباط با جذب بازیکنان آمریکایی دارد، علیرغم این که مدت یک سال پیگیر این مسئله هستیم، هنوز نتوانسته ایم به نتیجه مثبتی دست پیدا کنیم. اما برای این که بتوانیم دراین بازیها با قدرت بالایی ظاهر شویم ، باید با همکاری و حمایت فدراسیون افراد شایسته ای را انتخاب کنیم.

هوشنگ نصیر زاده:

داور دیدار تیم ملی ایران و اروگوئه، فاقد صلاحیت لازم برای قضاوت دیدارهای بین المللی بود

هوشنگ نصیر زاده، کارشناس و مدرس داوری فوتبال در خصوص داوری دیدار تیم ملی ایران و اروگوئه گفت: داور این دیدار عملکرد بسیار ضعیف و پر اشکالی را به نمایش گذاشت و با حرکاتش نشان داد که فاقد کنترل و صلاحیت لازم برای قضاوت چنین دیداری است.

وی افزود: داور هنگ کنگی این دیدار  سردرگم و گیج به نظر می رسید و در این راستا خطاهای زیادی نادیده گرفته شد.

نصیرزاده باسالم خواندن گلهای زده شده و عدم تاثیر داور در به ثمر رسیدن آنها اظهار داشت: کمک داوران عملکرد مثبتی را نشان دادند ، ولی خود داور نتوانست کارایی لازمی را داشته باشد و در صحنه ای که بازیکن حریف ضربه قیچی به سر نیکبخت واحدی زد، این داور نشان داد که همه چیز بازی از دستش خارج شده است.

این کارشناس داوری، اخراج شدن بازیکن اروگوئه را صحیح و اخراج شدن بازیکن ایرانی را ناشی از بی تجربگی بیاتی نیا وهوشیاری دروازه بان حریف دانست.

وی افزود: اخراج بیاتی نیا هم کاملاً صحیح بود، چرا که مانع حرکت دروازه بان شده بود و باید کارت زرد دریافت می کرد. نصیر زاده با انتقاد از نحوه حرکت و دویدن داور در طول مسابقه خاطرنشان کرد: اگر این داور درایران بود، حتی نباید قضاوت دیدارهای دسته یک را به وی واگذار می کردیم، چرا صلاحیت قضاوت آن بازیها را نیز ندارد.