تبیان، دستیار زندگی
از آنجا که علم شیمی نیز به تناسب رشد فکری مخاطبان و برای پاسخگویی به پرسش‏های جدید، رو به گسترش است، جای خالی یک نظام منسجم اطلاع ‏رسانی در زمینه منابع شیمی به خوبی احساس می ‏شود. ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی پایگاه

ایران شیمی

این پایگاه شامل مطالب مفید و کاربردی از شاخه ها و زیرشاخه های علم شیمی است.

در عصری که گستره اطلاعات و دانش لحظه به لحظه فزونتر می‏شود، بشر ناگزیر از ایجاد نظام‏ های قوی و منسجم اطلاع ‏رسانی است. در هر رشته روزانه صدها کتاب، مقاله، پایان‏ نامه، نرم ‏افزار و دیگر منابع اطلاعاتی تولید می ‏شود که هر یک سخنی نو برای گفتن دارد و محققان نیز از محتوای آن بی ‏نیاز نیستند. در این عرصه تنها یاریگر پژوهشگران، پایگاه‏ های اطلاع ‏رسانی هستـند.

از آنجا که علم شیمی نیز به تناسب رشد فکری مخاطبان و برای پاسخگویی به پرسش‏های جدید، رو به گسترش است، جای خالی یک نظام منسجم اطلاع ‏رسانی در زمینه منابع شیمی به خوبی احساس می ‏شود. از این رو پایگاه اطلاع ‏رسانی شیمی تاسیس شده است.

معرفی پایگاه ایران شیمی

آدرس سایت: www.shimi.ir

فرهنگ لغات و اصطلاحات شیمی، جدول تناوبی عناصر ،روش ساخت مواد ، مبانی شیمی (شیمی آلی ، معدنی ، تجزیه و شیمی فیزیک)، ماخذشناسی شیمی، اخبار، سمینارها، سالنامه ی شیمی، شخصیت شناسی و سالن گفتگو و.... از جمله موضوعات این پایگاه می باشد.

مرکز یادگیری سایت تبیان - گردآوری و تنظیم: سمیرا بادامستانی