تبیان، دستیار زندگی
! تیم ملی فوتبال ایران در عین شایستگی، جام قهرمانی را واگذار کرد. تیم ملی فوتبال ایران علیرغم انجام یک بازی منطقی و هجومی مغلوب تیم ملی فوتبال اروگوئه شد. تیم ملی فوتبال ایران پس از یک مارتن 120 دقیقه ای در ضربات پنالتی نتیجه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست ناباورانه!

تیم ملی فوتبال ایران در عین شایستگی، جام قهرمانی را واگذار کرد. تیم ملی فوتبال ایران علیرغم انجام یک بازی منطقی و هجومی مغلوب تیم ملی فوتبال اروگوئه شد. تیم ملی فوتبال ایران پس از یک مارتن 120 دقیقه ای در ضربات پنالتی نتیجه دیدار نهایی رقابتهای جام دوستی هنگ کنگ را به حریف قدرتمند خود- اروگوئه- واگذار کرد.

در این بازی پر برخورد که اخراج محسن بیاتی نیا از تیم ملی فوتبال ایران و پرالات بازیکن تیم فوتبال اروگوئه را به همراه داشت، تیم ملی فوتبال کشورمان ابتدا در دقیقه 28 بازی روی حرکت گروهی کعبی، نوید کیا و نهایتاً علی سامره به گل برتری دست یافت. پس از به ثمر رسیدن این گل بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به هجوم بر روی دروازه حریف ادامه دادند که این تلاشها ثمر بخش نبود.

در دقیقه 82 بازی دفع ناقص توپ توسط یحیی گل محمدی موجب به ثمر رسیدن توپ بازیکنان اروگوئه ای شد و در نتیجه دیدار به تساوی کشیده شد. این نتیجه تا پایان وقت قانونی و اضافه بازی استمرار یافت و نهایتاً رقابت به ضربات پنالتی کشید. در جریان این ضربات جواد نکونام و محمد نصرتی نتوانستند دروازه حریف را بگشایند. این درحالی بود که بازیکنان تیم ملی فوتبال اروگوئه چهار ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کردند. ید الله اکبری و ایمان مبعلی دو بازیکنی بودند که در ضربات پنالتی گلهای تیم ملی فوتبال کشورمان را به ثمر رساندند.

گفتنی است که کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 10 صبح روز پنجشنبه از طریق امارات وارد میهن اسلامی مان می شود.

" برنامه رقابتهای گروه C لیگ فوتبال قهرمانان آسیا "

برنامه کامل رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در گروهC که با حضور تیم های الهلال، السعد، استقلال، العین برگزارخواهد شد، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) بشرح زیر اعلام شد:

یکشنبه 18 اسفند ماه 81: السعد- استقلال، ساعت 17:30 ؛ العین – الهلال، ساعت 20:05

چهارشنبه 21 اسفند ماه 81: العین- السعد، ساعت 17:25 ؛ استقلال – الهلال، ساعت 20:05

شنبه 24 اسفند ماه 81: الهلال – السعد، ساعت 17:35 ؛ استقلال – العین، ساعت 20:05

تمامی مسابقات به وقت محلی برگزار می شود.