تبیان، دستیار زندگی
كارلوس كوئیروش از توافق برای قرارداد سه ساله با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین وضعیت قرارداد کرش

کارلوس کرش

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: هنوز با کارلوس کرش به توافق نرسیده‌ایم و به دنبال آن هستیم که دو نکته را در قراردادش منظور کنیم اما با دستیارانی که وی معرفی کرده بود به توافق نهایی رسیده‌ایم.

عباس ترابیان ضمن بیان این مطلب افزود: هنوز با کارلوس کرش به توفق نرسیده‌ایم. او قلبا تمایل دارد با تیم ملی ایران همکاری کند، که اگر این چنین نبود، هرگز به ایران سفر نمی کرد و با ما مذاکراتش جدی نمی شد.

وی با تاکید دوباره بر اینکه کارلوس کرش برای همکاری با فدراسیون فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده است، افزود: هنوز توافقی بین ما با این مربی پرتغالی حاصل نشده است. ما به دنبال آن هستیم که منویات مورد خود را در قرارداد این مربی پرتغالی جا بیندازیم که قطعا این کار را انجام خواهیم داد.

کارلوس کرش

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ادامه داد: هیچ نگرانی از بابت عقد قرارداد با کارلوس کرش نداریم و انشاالله بزودی توافق نهایی حاصل شده و قرارداد همکاری با این مربی پرتغالی امضا خواهد شد.

ترابیان در ادامه از توافق نهایی با دستیاران کارلوس کرش خبر داد و گفت: با خود کرش هم توافق داریم اما به دنبال آن هستیم که دو نکته را در قرارداد این مربی منعکس کنیم که در حال کلنجار رفتن با وکلایش هستیم تا به خواسته خود رسیده و نکات یاد شده را در قرارداد او اضافه کنیم.

وی در خاتمه بازهم تاکید کرد نمی تواند برای عقد قرارداد با کارلوس کرش زمانی را تعیین کند.

بخش ورزشی


منبع: مهر