تبیان، دستیار زندگی
محمدرضا طالقانی رئیس فدراسیون کشتی پس از دست یابی به اکثریت آرا در مجمع عمومی فدراسیون کشتی به خبرنگار خبرگزاری ورزشی ایران گفت: از مردم و اهالی خانواده کشتی که بار دیگر انگیزه بازگشت به جمع این خانواده را در من زنده کردند و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدرضا طالقانی : به من تسلیت بگویید

محمدرضا طالقانی رئیس فدراسیون کشتی پس از دست یابی به اکثریت آرا در مجمع عمومی فدراسیون کشتی به خبرنگار خبرگزاری ورزشی ایران گفت: از مردم و اهالی خانواده کشتی که بار دیگر انگیزه بازگشت به جمع این خانواده را در من زنده کردند و باعث شدند من در عرصه انتخابات شرکت کنم، تشکر می نمایم و امیدوار هستم روزهای خوبی برای کشتی پیش روی داشته باشیم.

طالقانی در رابطه با دلیل واگذاری حق رای خود به مجمع گفت: من آدم آزادی هستم و نمی خواستم مزیت و برتری خاصی نسبت به سایر کاندیداها داشته باشم . به همین جهت ترجیح دادم از حق رای خود استفاده نکنم که کار درستی بود.

رئیس جدید فدراسیون کشتی افزود: به جای تبریک باید به من تسلیت بگویید، زیرا احساس می کنم وظیفه بسیار سنگینی بر دوشم نهاده شده که پیشبرد آن کار آسانی نیست. محمدرضا طالقانی در رابطه با کاندیداتوری سید مسیح سلیم بهرامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد من آقای سلیم بهرامی باید دنبال کار سیاست و مسائل خاص آن باشند.

مدیریت درعرصه ورزش و به خصوص فدراسیون کشتی بسیار سخت است و کمتر کسی می تواند در انجام آن موفق باشد.

وی در رابطه با اعضای آینده فدراسیون کشتی بیان کرد: به شما قول می دهم هیچ باند و گروهی در فدراسیون کشتی جایینخواهند داشت و افراد براساس شایسته سالاری مشغول به کارمی شوند.

همه افرادی که در کشتی هستند به این خانواده تعلق دارند ، من از کسانی دعوت به همکاری خواهم کرد که اهل کشتی هستند، قهرمانان، پیشکسوتان، افراد فعال در نهادهای دانشگاهی و تمامی کسانی که توانایی و شایستگی کار را دارند،  در جمع فدراسیون خواهند بود.

رئیس فدراسیون کشتی در رابطه با وضعیت مربیگری تیم ملی گفت: ما آدمهای بزرگی در کشتی داریم که هر یک توانایی های خاصی دارند، اما از همه آنها نمی توان همزمان استفاده کرد، بلکه هر فردی بنا بر توانایی هایش باید در جایی که می تواند به خدمت مشغول شود. در رابطه با مربی تیم ملی نیز این  مسئله وجود دارد و باید از میان تمام نیروهایی که شایستگی حضور در تیم ملی را هم روشن خواهم کرد.

وی در رابطه با نایب رئیس فدراسیون کشتی افزود: نایب رئیس فدراسیون کشتی بزودی معرفی می شود. البته من شخص مورد نظر خود را از پیش تعیین کرده بودم اما، برای آنکه از نام افراد یا قوی شدن کابینه در انتخابات استفاده نشود ترجیح دادم از هیچکس نامی نبرم. محمدرضا طالقانی اضافه کرد: همه افراد خانواده کشتی باید دست به دست هم دهند تا کشتی به جایگاه خود دست یابد.

من به همه از نونهالان گرفته تا بزرگسالان می گویم آماده باشید چون برای تمامی رده های سنی برنامه دارم و در تمامی رده ها لیگ برگزار خواهم کرد. رئیس فدراسیون کشتی در پایان صحبتهایش از اعضای مجمع این فدراسیون و روسای هیات های ورزشی خاطر انتخاب وی به عنوان ریاست فدراسیون کشتی تشکر و قدر دانی کرد.