تبیان، دستیار زندگی
رئیس سابق فدراسیون کشتی، انتخاب محمدرضا طالقانی به عنوان رییس جدید فدراسیون کشتی را تبریک گفت. امیر رضا خادم  گفت: خوشحالم که یک بار دیگرمسئولیت کشتی به شخصی از جنس کشتی واگذار شده است. وی افزود: امیدوارم که سازمانها و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر رضا خادم: همیشه در خدمت کشتی خواهم بود

رئیس سابق فدراسیون کشتی، انتخاب محمدرضا طالقانی به عنوان رییس جدید فدراسیون کشتی را تبریک گفت.امیر رضا خادم  گفت: خوشحالم که یک بار دیگرمسئولیت کشتی به شخصی از جنس کشتی واگذار شده است.

وی افزود: امیدوارم که سازمانها و مسئولین ورزش کشور حمایت کامل و خوبی را از رییس جدید فدراسیون کشتی داشته باشند.

خادم با تمجید از حضور افرادی از جنس کشتی در فدراسیون کشتی ابراز امیدواری نمود، روزی فرا برسد که مسئولیت ورزش کشور نیز به دست استخوان خورد کرده های ورزش بیفتد.

وی در ادامه گفت و گو با ایسنا از « سلیم بهرامی» و « الله مراد زرینی » نیز به عنوان دو عضو فعال و قابل تقدیر کشتی ایران نام برد و تاکید کرد: امیدوارم که این بزرگواران نیز حمایت لازم را از فدراسیون کشتی داشته باشند ، تا روز به روز شاهد رشد و ترقی این رشته ورزشی باشیم و بر این اساس امیدوارم که فدراسیون کشتی نیز از تجربیات این بزرگواران در سمتهای مختلف استفاده نماید.

امیررضا خادم در پایان، خود را خدمتگذار همیشگی کشتی خواند و تاکید کرد: « امیر رضا خادم» همیشه و هر زمان، هرکاری که از دستش برآید، برای رشد و پویایی کشتی کشورش انجام خواهد داد.


مهرداد میناوند به پیروزی" پرسپولیس" باز می گردد

مهرداد میناوند هافبک چپ پای تیم ملی ایران وباشگاه الشباب امارات به زودی به تیم فوتبال پرسپولیس می پیوندد.وی طی حضور خود در اردوی تیم ملی و همچنین حضور در تورنمنت سال نو چینی بارها عنوان کرده است که بنا به ملاحظاتی خاص می خواهد به تیم سابق خود باز گردد. این اظهار نظرهای مهرداد میناوند با واکنش مثبت علی پروین سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس مواجه شده است، به طوری که وی با صراحت بیان داشته است با آغوش باز مهرداد میناوند را می پذیرد.

در این رابطه آخرین خبر شب گذشته از هنگ کنگ صادر شد، میناوند طی گفت و گویی کوتاه با خبر نگار خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) تصریح کرد: اگر مقدمات کار من فراهم شود وعلی پروین نیزموافق باشد ؛ به زودی به تیم سابق خود باز خواهم گشت. گفتنی است که طبق قوانین سازمان لیگ حرفه ای هر تیم می تواند سه بازیکن از تیمهای خارجی را بدون قید و بند خاصی جذب کند.

بنا به همین گزارش مسئولین تیم الشباب مشکلی در رابطه با قرار داد مهرداد میناوند ندارند و وی را آزاد گذاشته اند تا تیم بعدی خود را انتخاب کند. الشباب هم اکنون علی دایی فوتبالیست پر آوازه کشورمان را به عنوان کاپیتان درخدمت دارد و پس از جذب یک مهاجم آرژانتین مهرداد میناوند را درلیست فروش قرار داده است.