تبیان، دستیار زندگی
پایگاه science spot ، شامل ایده های خوبی برای شما معلمان و دانش آموزان عزیز میباشد. ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی پایگاه

the science spot

پایگاه science spot ، شامل ایده های خوبی برای شما معلمان و دانش آموزان عزیز میباشد.

the science spot

آدرس اینترنتی این سایت به قرار زیر است:

www.sciencespot.net

معرفی بخش های مختلف سایت:

the science classroom: این بخش شامل پروژه های علمی است که دسته بندی های متنوعی از جمله شیمی، فیزیک، نجوم، زمین شناسی، زیست و بوم شناسی و... است. با ورود به هرقسمت می توانید طرح درس های مربوطه و فعالیت هایی را که دانش آموزان جهت بررسی نتایج باید انجام دهند، مشاهده می کنید.

science club: یرگزاری مسابقه در هر ماه، به این صورت که دانش آموزان هرماه این شانس را دارند که در یک مقوله علمی به رقابت بپردازند. هرماه پروژه ای برای دانش آموزان تعریف می شود و در فرصتی که به آن ها داده می شود راجع به آن تحقیق می کنند و در روزی مشخص به رقابت می پردازند.

daily science trivia: این قسمت شامل سوالاتی است که معلم در ابتدای هر کلاس و قبل از شروع درس می تواند از دانش آموزان بپرسد و از میزان اطلاعات دانش آموزان راجع به آن موضوع مطمئن شود.

science starter: این قسمت شامل تکنیک هایی جهت شروع کلاس است تا معلم بتواند با استفاده از این تکنیک ها دانش آموزان را برای درس آماده کند که شامل مروری بر درس های گذشته نیز است.

the nature center: این قسمت به آماده سازی فضاهایی جهت آموزش بهتر می پردازد. دیدن باغ ریاضی این مجموعه خالی از لطف نیست.

Refrence desk: منابع خوبی راجع به اداره کلاس های درس ارائه می دهد.

puzzle corner: شامل پازل ها و بازی های آموزشی می باشد.

idea factory: در این قسمت معلمان تجربیات خود را در زمینه های (اولین روز مدرسه، آخرین روز مدرسه، مدیریت کلاس و برخورد با والدین و....) را به اشتراک می گذارند.

مرکز یادگیری سایت تبیان - گردآوری و تنظیم: سمیرا بادامستانی