تبیان، دستیار زندگی
على پروین عصر دیروز در محل تمرینات پرسپولیس حاضر شد اما با این تیم به اصفهان نرفت. سرمربى پرسپولیس در حاشیه تمرین دیروز گفت وگویى انجام داد كه در زیر مى خوانید: پرسپولیس امروز دیدارى دشوار برابر ذوب آهن دارد؟ حریف اصفهانى ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین : از چند تیم خارجى پیشنهاد دارم


على پروین عصر دیروز در محل تمرینات پرسپولیس حاضر شد اما با این تیم به اصفهان نرفت. سرمربى پرسپولیس در حاشیه تمرین دیروز گفت وگویى انجام داد كه در زیر مى خوانید:

پرسپولیس امروز دیدارى دشوار برابر ذوب آهن دارد؟

حریف اصفهانى هم مثل ما اوضاع و احوال خوبى ندارد آنها نیز در این فصل بازیهاى قابل قبولى را از خود ارایه نكردند و با نوعى افت محسوس مواجه شدند.

اما به نظر مى رسد افت پرسپولیس محسوس تر از ذوب آهن است؟

به هرحال این مسأله اى است كه سراغ همه مى آید و هیچ تیمى از آن در حاشیه امنیت نیست بالاخره در فوتبال بالا و پایین وجود دارد.

نظرشما در مورد حضور دستیار آرى هان در ایران چیست؟

این موضوع خواست مجموعه باشگاه پرسپولیس بود، امیدوارم این مربى خارجى براى پرسپولیس مفید واقع شود و بتواند براى موفقیت تیم قدم بردارد.

این روزها صحبت از پیشنهاد یك میلیاردى به شماست؟

رقمش را كارى ندارم اما هم از داخل و هم از خارج كشور پیشنهاد داشتم اما اگر مى خواستم به این درخواست ها پاسخ بدهم باید زودتر از اینها ایران را ترك مى كردم.

نظرتان را به طور شفاف در مورد تئودور یونگ و زمان شروع به كارش اعلام نكردید؟

ببینید باشگاه روى انتخاب این مربى و سرمربى تیم وسواس زیادى به خرج داده و حتماً حرف هاى زیادى براى گفتن دارد كه باشگاه براى آن وقت صرف كرده است.

ضمن اینكه مسلماً ایشان حرف هاى ما و اهداف باشگاه را نهایتاً پیاده خواهد كرد، البته باید همین جا بگویم محمد حسن انصارى فرد از شاگردان بى حاشیه من بود و مهمتر اینكه از جنس فوتبال است.

مطمئنیم مدیرعامل پرسپولیس تمام توان خود را براى موفقیت پرسپولیس انجام خواهد داد.

صحبت از حضور استیلى و پیروانى به عنوان دو دستیار ایرانى هم هست.

به نظر من حضور دو دستیار كنار آرى هان كافى است و استیلى هم به عنوان مربى ایرانى گزینه خوبى در این بین محسوب مى شود، ضمن اینكه انتخاب و نظر اول من هم او بوده است.

یعنى پیروانى نباشد؟

نمى دانم، تصمیم باشگاه است.

پرسپولیس در بازیهاى گذشته به سكوى پرتاب حریفان خود تبدیل شده است، این موضوع براى شما آزار دهنده نیست؟

طبیعتاً این موضوع ناراحت كننده است اما باید یك واقعیت را در نظر گرفت نباید فراموش كنیم كه ما بدیم كه حریفان راحت ما را مى برند حقیقت امر این است كه مشكل یا به من برمى گردد یا بازیكنان تیم.

اما در ابتداى فصل شما یارگیرى بدى نداشتید و بسیارى پرسپولیس را شانس قهرمانى مى دانستند....

امسال شرایط خوبى براى ما به وجود نیامد، مشكلات مالى فشار زیادى را براى ما فراهم كرد و ما نسبت به پولى كه داشتیم، بازیكن استخدام كردیم. ضمن اینكه مشكلات دیگرى نظیر بدشانسى و آسیب دیدگى برخى بازیكنان كلیدى نیز مزید بر علت شد تا نتوانیم به آن چیزى كه مد نظرمان بود دست یابیم مثلاً بازى با سایپا نمونه بارز بدشانسى ما بوده.

به نظر شما شرایط فعلى، زمان مناسبى براى شروع به كار مربیان هلندى محسوب مى شود؟

به هرحال تصمیمات اینطورى گرفته شده اما قدر مسلم باید از همین حالا به فكر چند بازیكن خوب بود تا آرى هان با دست پر براى آینده برنامه ریزى نماید.