تبیان، دستیار زندگی
گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان سه دستیار خود برای حضور در کادر فنی این تیم را به مسئولان فدراسیون فوتبال معرفی کرد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستیاران کرش معرفی شدند

کارلوس کرش

گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان سه دستیار خود برای حضور در کادر فنی این تیم را به مسئولان فدراسیون فوتبال معرفی کرد تا این فدراسیون ضمن انجام مذاکرات لازم، موافقت نهایی آنها برای حضور در تیم ملی ایران را جلب کند.

عباس ترابیان  ضمن بیان بیان این مطلب افزود: کارلوس کرش برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران سه دستیار به فدراسیون فوتبال کشورمان معرفی کرده تا ضمن مذاکره با آنها شرایط همراهی‌شان را با تیم ملی فراهم آوریم. این مربی پرتغالی در تماسی که با ما داشت، درخواست کرده نظر مثبت این مربیان را جلب کنیم چرا که بدون آنها نمی تواند همکاری مثبتی با فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از دستیارانی که آقای کرش به ما معرفی کرده است، "دن کستر" نام دارد. این مربی پرتغالی در تیم‌های رئال مادرید، منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال همراه کرش بوده است. او حتی سابقه همکاری با مربیان بزرگی چون "اسکولاری" و "کاماچو" را هم دارد. او علاوه بر اینکه می تواند دستیار اول یک سرمربی باشد، تبحر زیادی در امر هدایت و آموزش دروازه بانان دارد. دن کستر در تیم ملی پرتغال عملکرد بسیار خوبی داشته است و دروازه بان خوبی چون "ادواردو" را برای تیم این تیم آماده کرد. همانطور که در جام جهانی دیدید، این دروازه بان فقط یک گل آنهم از تیم اسپانیا، قهرمان جام جهانی دریافت کرد.

کارلوس کرش و ترابیان

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه دن کستر یک مربی باتجربه و تواناست، افزود: یکی دیگر از دستیاران کارلوس کرش "سیموئز" نام دارد که سال‌ها در تیم ملی پرتغال بازی کرده است. او هم دوره "اوزه بیو" است و به همراه او سفری نیز به تهران داشته است. سیموئز سابقه و تجربه فعالیت در تیم‌های پایه‌ای را دارد و در تیم زیر 20 سال پرتغال نیز حضور داشته است. او یک مربی توانمند در امر آموزش و استعدادیابی است.

"کرش و دستیارانش به دنبال اجرای یک برنامه آموزشی هدفمند در تیم‌های ملی ایران هستند"، ترابیان با بیان این جمله افزود: کرش همچنین یک مربی بدنساز به نام "مایک مک درمونت" را نیز به ما معرفی کرده است. این مربی اسکاتلندی سابقه سال‌ها همکاری با کرش را دارد و از بهترین‌ها در کار بدنسازی است.

وی در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال در حال بررسی و بحث پیرامون قرارداد این مربیان است و زمانی که قرارداد آنها نهایی شود، می توانیم برای عقد قرارداد نهایی پذیرای این مربیان در تهران باشیم. البته برای عقد قرارداد باید یکسری توافقات بین در طرف حاصل شود که این پروسه در حال طی شدن است.

عباس ترابیان با اعلام موافقت كارلوس کرش برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران اعلام گفت: كارلوس كوئیروش با ارسال پیش قرارداد دستیارانش در شرایطی كه نكات مدنظر ما دراین پیش قرارداد آورده موافقتش را با عقد قرارداد با فدراسیون ایران اعلام كرد. آنتونیو سیموئز، میك مكدرموت و دنگسپار دستیاران او هستند. در حال حاضر ما تلاش می‌كنیم تا نكات اساسی مدنظرمان در قرارداد كوئیروش هم لحاظ شود تا انشاالله در پایان هفته قرارداد رسمی با او به امضا برسد.

بخش ورزشی


منبع: مهر