تبیان، دستیار زندگی
انصاری فرد: مربی جدید پرسپولیس از دوشنبه تیم را تحویل می‌گیرد «یونگ» دستیار هلندی آری‌هان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس جمعه شب وارد تهران شد. پس از آن كه آری‌هان سرمربی هلندی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در تهران رسما قرارداد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستیار آری هان وارد تهران شد

انصاری فرد: مربی جدید پرسپولیس از دوشنبه تیم را تحویل می‌گیرد


«یونگ» دستیار هلندی آری‌هان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس جمعه شب وارد تهران شد.

پس از آن كه آری‌هان سرمربی هلندی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در تهران رسما قرارداد 18 ماهه‌ای با باشگاه پیروزی امضا كرد، مقرر شد كه این مربی از اواخر بهمن ماه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس را زیرنظر بگیرد.

یونگ شب گذشته وارد تهران شد تا به گفته‌ی محمد حسن انصاری فرد از روز دوشنبه هفته جاری و پس از بازی هفته‌ی بیست و دوم رسما كارش را آغاز كند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو یی اظهار كرد: جلسه‌ای را با حضور یونگ برگزار خواهیم كرد تا شرایط فنی مورد نظر كادر جدید را جویا شویم.

وی افزود: یونگ در بازی برابر ذوب آهن روی نیمكت پرسپولیس حضور نخواهد داشت اما، پس از این بازی و از دوشنبه به احتمال زیاد رسما تیم فوتبال پرسپولیس را تحویل خواهد گرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاكید كرد: آری‌هان نیز زودتر از موعد مقرر و به احتمال زیاد تا قبل از پایان هفته‌ی جاری وارد تهران خواهد شد.