تبیان، دستیار زندگی
لسفی را تسلیت گفت خبرگزاری دانشجویان ایران رییس سازمان تبلیغات اسلامی، با صدور پیامی درگذشت آیت‌آلله میرزا علی فلسفی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: سرزمین اسلامی ما همواره مهد پرورش عالمانی بوده است كه با جسم و جان خود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس سازمان تبلیغات اسلامی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله فلسفی را تسلیت گفت


خبرگزاری دانشجویان ایران

رییس سازمان تبلیغات اسلامی، با صدور پیامی درگذشت آیت‌آلله میرزا علی فلسفی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: سرزمین اسلامی ما همواره مهد پرورش عالمانی بوده است كه با جسم و جان خود شمعی می‌شدند تا پویندگان راه حقیقت و دانایی را پرتوی باشند. در گذشت تالم‌بار فقیه عالی مقام حضرت آیت‌الله مرحوم حاج مرزا علی فلسفی كه سالیان پر بركت عمر شریفش در كمال تقوا و پرهیزكاری به تربیت عالمان و نخبگان دینی و فقهی مصروف شد برای جامعه اسلامی ما ثمله‌ای جبران ناپذیر است.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت جانكاه به حوزه‌های علمیه خصوصا حوزه علمیه مشهد و بیت معزز ایشان، از درگاه خداوند سبحان برای آن عالم وارسته، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

پیكر آیت‌الله فلسفی صبح روز جمعه 21 بهمن ماه با حضور مسوولان استانی و مردم مشهد، از مسجد شهدا تا صحن آزادی حرم رضوی انجام و پس از طواف در حرم امام رضا(ع) و اقامه نماز در رواق السرور حرم مطهر به خاك سپرده شد.

روابط عمومی موسسه تبیان