تبیان، دستیار زندگی
در مسیر وزش توفان غم و اندوه ناشى از ایام مصائب بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قرار داریم، روزهایى كه ما را به یاد كربلا و شهادت سالار شهیدان مى اندازد. ولى دیروز، تداعى كننده یك خاطره كربلایى بود، روزى كه انقلاب اسلامى ایران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارشی از تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان هاى انقلاب اسلامى


در مسیر وزش توفان غم و اندوه ناشى از ایام مصائب بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قرار داریم، روزهایى كه ما را به یاد كربلا و شهادت سالار شهیدان مى اندازد.

ولى دیروز، تداعى كننده یك خاطره كربلایى بود، روزى كه انقلاب اسلامى ایران به رهبرى، آیت الله خمینى (ره) به پیروزى رسید. استكبار جهانى كه بارها و بارها پشت در ایران به چراغ قرمز خورده و نتوانسته حتى یك ذره از خاك و آب و مقدسات ایران را تحت لقاى خود در آورد این بار با محدود كردن فناورى هسته اى و ترویج تصاویر غیر واقعى از رسول خدا محمد مصطفى (ص) سعى در ایجاد بحران در منطقه خاورمیانه دارد.

از طرفى ورزش نیز مورد آماج حملات متعددى قرار گرفته و فتنه جویان با ایراد مطالب و نظرسنجى هاى ساختگى سعى در حذف تیم ملى ایران از جام جهانى مى كنند.

روز گذشته جامعه ورزش ایران همپاى سایر اقشار و آحاد ملت شهید پرور در راهیپمایى باشكوه 22بهمن ماه حضور یافتند تا ضمن تجدید بیعت با انقلاب و بنیانگذارش آمادگى خود را براى دفاع از مرزهاى اسلامى اعلام كنند.

محمد على آبادى رییس سازمان تربیت بدنى در حاشیه راهپیمایى 22 بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایى 22 بهمن نشان داد مردم هیچگاه فریب توطئه هاى استكبار را نمى خورند و همواره براى دفاع از ارزش هاى انقلاب آماده هستند.

مردم با حضور گسترده در راهپیمایى، پاسخشان را به سیاست هاى مستكبرانه غرب و دشمنان انقلاب دادند و عزم خود را براى دفاع از انقلاب و ارزش هاى والاى آن به تصویر كشیدند.

وى افزود: مردم، امروز علاوه بر به تصویر كشیدن وحدت و اقتدار ملى خود، یكصدا از حق هسته اى ایران دفاع كرده و با حضور آگاهانه در صحنه بار دیگر طرح ها و اهداف دشمنان را با شكست مواجه ساختند.

دشمنان اسلام با اهانت به پیامبر و خاندان او، هدف خود را براى محكوم كردن ایران از حق طبیعى در استفاده از انرژى هسته اى را پیگیرى مى كند.

سردار مشایخى، رییس بسیج ورزش كشور گفت: مسؤولان ورزش، ورزشكاران، دست اندركاران فدراسیون هاى ورزشى، مربیان و داوران همپاى دیگر اقشار جامعه دراین راهپیمایى شركت كردند و یك بار دیگر مشت محكمى بر دهان استكبار جهانى زدند.

وى افزود: جامعه ورزش كشور بسان دیگر اقشار در این راهیپمایى، ضمن محكوم كردن توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) یك بار دیگر بر استفاده صلح آمیز از انرژى هسته اى توسط كشورمان تأكید كردند و با آرمان هاى امام راحل و رهبر انقلاب بیعت نمودند.

همچنین برخى رؤساى فدراسیون هاى ورزشى ضمن محكوم كردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامى اسلام و دفاع از حق هسته اى ایران برلزوم حضور مردم در راهپیمایى 22 بهمن تأكید كردند.

طالقانى، رییس فدراسیون كشتى گفت: مردم ایران اسلامى همواره پشتیبان دولت و حكومت اسلامى خود بوده و از حق مسلم خود در دستیابى به انرژى صلح آمیز هسته اى نخواهند گذشت. اهانت به ساحت مقدس رسو ل الله از سوى برخى كشورهاى منادى آزادى محكوم است و مردم ایران نیز همگام با برخى كشورهاى اسلامى این حركت زشت را محكوم مى كنند.

مرادى، رییس فدراسیون شنا گفت: مردم كشورهاى اسلامى در تظاهرات مختلف جواب دندان شكنى به اهانت كنندگان به ساحت مقدس پیامبر گرامى اسلام دادند.

وى افزود: دستیابى به انرژى صلح آمیز هسته اى حق مسلم ایران است و ما نباید از حق طبیعى خود بگذریم و مردم باید دولت ایران را همراهى كنند.

اسحاقى، رییس فدراسیون گلف گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایى 22 بهمن ماه جواب دندان شكنى به دشمنان اسلام خواهند داد.

وى افزود: دستیابى به دانش صلح آمیز هسته اى بسیار افتخارآمیز بوده و باعث افتخار ما است و باید مردم با حضور در راهپیمایى 22 بهمن ماه از حق خود در دستیابى به انرژى صلح آمیز هسته اى دفاع كرده و از حق خود نگذرند.

پولادگر، رییس فدراسیون تكواندو نیز گفت: وظیفه همه ایرانیان با هر گرایش و تفكرى است كه در راهپیمایى روز پیروزى انقلاب اسلامى شركت كنند و از حقوق مسلم ایرانیان دفاع كنند.

وى افزود: امروز شاهد هستیم كه بسیارى از مردم كشورمان در تهران و شهرهاى مختلف اعم از هر سلیقه و گرایش سیاسى در گرامیداشت پیروزى انقلاب شركت كردند و شاهد هستیم كه حضور آنها بسیار چشمگیر است.

خروشى، رییس فدراسیون تنیس گفت: دستیابى به انرژى صلح آمیز هسته اى حق مسلم ایران بوده و مردم ایران نباید از حق خود بگذرند و با حضور در راهپیمایى روز 22بهمن ماه از این حق خود در دستیابى به انرژى هسته اى دفاع كنند.

وى افزود: اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامى اسلام از سوى برخى روزنامه هاى كشورهاى اروپایى به هیچ وجه قابل قبول نبوده و مردم آزاده ایران با حضور در راهپیمایى روز 22 بهمن از اسلام دفاع خواهند كرد.

شفیع، رییس فدراسیون هاكى گفت: حضور مردم در راهپیمایى22 بهمن ماه جواب دندان شكنى به دشمنان اسلام باشد تا دیگر به اسلام اهانت نكنند و بدانند مردم ایران خواهان دستیابى به انرژى هسته اى هستند.

وى افزود: طبیعتاً حضور در راهپیمایى جواب محكمى به یاوه گویان غربى خواهد داد تا دیگر جرأت اهانت به مقدسات مسلمانان را نداشته باشند.