تبیان، دستیار زندگی
از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خبرگزاری مهر سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای از ملت شریف ایران دعوت کرد در راهپیمایی 22 بهمن فریاد رسای خود را در بر خورداری از انرژی هسته ای به گوش جهانیان برسانند. در این بیانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با صدور بیانیه ای صورت گرفت ؛

دعوت سازمان تبلیغات اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن


خبرگزاری مهر

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای از ملت شریف ایران دعوت کرد در راهپیمایی 22 بهمن فریاد رسای خود را در بر خورداری از انرژی هسته ای به گوش جهانیان برسانند.

در این بیانیه چنین آمده است : ایران اسلامی این روزها بیست و هفت سالگی انقلاب و نظامی مقدس اسلامی خود را که مولود همین انقلاب است در تقارن ایام خونین محرم در حالی گرامی می دارد که همواره به مدد ایمان مستحکم و همت بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس گیر، سرفراز بیرون آمده است. او اکنون در مقطعی بزرگ از تاریخ که جهان پر شور و شر هر لحظه مانعی جدید بر سر راه توسعه و رسیدنش به قله های بلند ترقی می تراشد، نستوه و استوار تنها بر تحقق آرمان های متعالی خویش، متجلی در سند چشم انداز بیست ساله چشم دوخته است.

انرژی هسته ای به عنوان یکی از موهبات خدادای است که بشر معاصر موفق به استخراج آن از طریعت شده است و تمامی ملل جهان بطور یکسان حق استفاده مشروع و صلح آمیز از آن را دارند . اما مع الاسف در دنیای امروز دولت هایی این استفاده را حق انحصاری خود می دانند که ظالمانه ترین بهره برداری ها را از این انرژی به انجام رسانده اند.

قدرت های زورگو حاضر نیستند عظمت ملت ایران را که در سایه انقلاب شان به دست آورده اند باور کنند و در طی این سال ها در مقابل ایستادگی ملت ما در بربر هر آسیب و گزندی به ستوه آمده اند، لذا با توسل به برخی از سازمان های بین المللی و با ایجاد هیاهو و جنجال افکار عمومی جهان نسبت به نیات جمهوری اسلامی ایران از غنی سازی اورانیوم سعی در ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت و توسعه ملی میهن عزیزمان دارند.

سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اعلام حمایت از مواضع اخیر رئیس محترم جمهور خطاب به ملت ایران، بر استیفای حق این ملت شریف در خصوص برخورداری صلح آمیز از انرژی هسته ای پای می فشارد و از مردم آزاده ایران اسلامی دعوت می کند در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه فریاد رسای خویش را درباره حق مسلم خود برای استفاده از این انرژی به گوش جهانیان برسانند.

روابط عمومی موسسه تبیان