تبیان، دستیار زندگی
علاقه‌مندان به ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی کارت ویژه ثبت نام را تهیه کنند و در پایگاه اینترنتی www.whc.ir/paziresh اقدام به ثبت نام نمایند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نام نویسی حوزه‌های علمیه خواهران تا 28 بهمن ماه تمدید شد

خواهران

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران امسال برای نخستین بار به صورت اینترنتی انجام می‌شود، گفت: مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران تا 28 بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه پیش از این پایان روز پنجشنبه 21 بهمن‌ماه به عنوان مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شده بود، اظهار داشت: به منظور بهره‌مندی کسانی که مایل به ثبت نام در این فراخوان بودند اما تاکنون موفق به انجام این کار نشده‌اند، مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران تا پنجشنبه 28 بهمن‌ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران امسال برای نخستین بار به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اظهار داشت: علاقه‌مندان به ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی کارت ویژه ثبت نام را تهیه کنند و در پایگاه اینترنتی www.whc.ir/paziresh اقدام به ثبت نام نمایند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: دفترچه ویژه ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران نیز از طریق همین پایگاه اینترنتی و همچنین دفاتر پستی قابل دریافت است.

وی ثبت نام اینترنتی را صرفاً مختص سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) دانست و افزود: متقاضیان بازپذیری و دوره پاره وقت، به منظور ثبت نام باید به مدارس علمیه خواهران مراجعه نمایند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: ثبت نام دوره بازپذیری از طریق تمام مدارس علمیه خواهران و دوره پاره‌وقت از طریق مدارسی که اسامی آنها در پایگاهpaziresh.whc.ir ذکر شده است، انجام می‌گیرد./901/د102/ص


منبع: خبرگزاری رسا

تنظیم: گروه حوزه علمیه تبیان