تبیان، دستیار زندگی
جامعه روحانیت شهرستان ساری به مناسبت فرارسیدن یوم الله بیست و دوم بهمن بیانیه ای صادر کرده که در ذیل می خوانید:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه جامعه روحانیت شهرستان ساری به مناسبت یوم الله 22 بهمن سال 1389

22 بهمن

جامعه روحانیت شهرستان ساری به مناسبت فرارسیدن یوم الله بیست و دوم بهمن بیانیه ای صادر کرده که در ذیل می خوانید:

حماسه 22 بهمن وفجرانقلاب اسلامی ایران یادآور فرهنگ شجاعت شهامت و شهادت و ظلم ستزی ملتی مبارز آزادی خواه به رهبری خردمندانه فقیه عادل و آگاه و با هدفی مقدس و اعجازی بی بدیل در پرتو وحدتی بی نظیر به هدایت و راهبری روحانیت آگاه و بصیرمی باشندکه منافع جهان سلطه و استکبار و صهیونسیم بین الملل را به خطرانداخته و موجب بیداری و به پاخواستن ملتهائی شده است که تجلی آن با فریاداسلام خواهی مسلمانان مصر و تونس و اردون و... دراقصاء نقاط  عالم  در مقابل زیادی خواهی دیکتاتورهای جهان  نسیم پیروزی حق بر باطل به مشام عالمیان می رسد.

بی شک در سایه توکل به خداوند همت  مضاعف در پیروی از اندیشه های امام راحل و نیز رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی مستحکم تر و ملت عزیز ایران باعنوان الگوی استکبار ستیزی راه پرافتخار خود را باقدرت و تکیه برتوانمندی های فرزندان دلیرو نسل جوان آگاه و بصیرادامه می دهند.

امروز مأموریت بزرگ جمهوری اسلامی همچنان با تأکید بر معنویت و تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از اندیشه امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه تا فتح قله های افتخار آفرین در حرکت می باشند و تکلیف سنگین تری برعهده دارند.

جامعه روحانیت شهرستان ساری، با تأکید بر ضرورت هویت دینی، بصیرت انقلابی، حفظ وحدت و همبستگی قشـرهای مختلف مردم و مسئولان کشور با صراحت اعلام می کند که این  وحدت  تنها در پرتو اطاعت ازولی فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) حاصل خواهد شد و کسانی که مرتکب اشتباهات  و جرایم آشکار، بالاخص فتنه انگیزی  شده اند، باید بدانند که راهی جز تبعیت از قانون و تبری از دشمنان ددمنش انقلاب اسلامی ندارند. و ما برآن باوریم که امت پیامبراعظم  با تمسک به ثقلین و وحدت و انسجام فاتح  جهان خواهند شد.

همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند پیروزی انقلاب اسلامی در امتدادنهضت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بوده است و لذا برخود لازم می دانیم تا نهایت قدردانی و امتنان خویش را از همه علما، مداحان اهل البیت (ع) به ویژه مردم شریف وولایی مرکزاستان مازندران شهرستان ساری که باشورومعرفت درمحرم وصفربه سوگواری سیدشهیدان  حضرت حسین بن علی (ع) و خاندان عصمت و طهارت (ع) پرداختند، ابراز داشته و معروض می داریم که برگزاری مراسم شکوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی، در سال همت مضاعف و کارمضاعف رسالت دینی و فرهنگی ما را دوچندان نموده، و از مردم شریف به پاس حضور و حمایت های همه جانبه از دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی و خلق حماسه های  بزرگی چون 15 خرداد 42 - 12و  22 بهمن 57، هشت سال دفاع مقدس و نهم دی و دفع فتنه های 88 و حضور پرشور در دهه فجر انقلاب اسلامی 89 تقدیر و تشکرداریم.

پیوسته در مسیرحق ثابت و قدم استوار باشید

جامعه روحانیت شهرستان ساری

تنظیم: هومن بهلولی