تبیان، دستیار زندگی
بار پیروزی السا تقریبا در همه چیز شکست می خورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه جشنواره جشنواره ها

مسابقه جشنواره جشنواره ها

8 بار پیروزی

8 بار پیروزی السا تقریبا در همه چیز شکست می خورد. ماتیو همسایه او نیز که یک بازیکن سابق فوتبال و افسرده است موفقیت چندانی در زندگی خود کسب نمی کند. به نظر می رسد هر دوی آنها هنر شکست را کامل کرده اند و نمی توانند یک کار را به طور دائمی انجام دهند. ماتیو چندین بار سعی می کند عشق خود را به السا نشان دهد، عشقی که السا آمادگی ریافت آن را ندارد. بگذارید دوباره امتحان کنیم: 7 بار شکست، 8 بار پیروز...


اسپارو

داستانی درباره یک روستای دور افتاده در سیبری که گنجینه اصلی آن اسب های زیبایش است.


مسابقه جشنواره جشنواره ها

الاغ پیر

«ما» پیرمردی است که از بیماری آسم رنج می برد و قادر به پیمودن مسافت های طولانی نیست. وی همیشه سوار بر یک الاغ به خارج از خانه می رود و به همین دلیل مردم روستا به او لقب الاغ پیر را داده اند. الاغ پیر دارای سه پسر و دو دختر است که مایل نیستند از او در دوران کهنسالی حمایت کنند. با این وجود او با کشاورزی در زمین خود تغذیه می کند.


مسابقه جشنواره جشنواره ها

برهنه تا شب

دو دوست در بحث پس از نمایش یک فیلم غرق شده اند و تلاش می کنند با معلومات سینمایی خود در این بحث از یکدیگر پیشی گیرند. همزمان با حرکت از خیابان های شلوغ به سمت کوچه های متروک و خلوت، این دو عاشق سینما آگاه نیستند که گردش بعدازظهر تابستانی آنها در شهر در حال غیرعادی تر شدن است...


مسابقه جشنواره جشنواره ها

بنگاه رهنی

صاحب بنگاه، ارزشیاب او، یک نگهبان، یک دریانورد و یک اعطا کننده وام از شخصیت هایی هستند که با آنها در بنگاه رهنی اولیویا مواجه می شوید. بنگاهی که این افراد به آنجا می روند صرفاً مکانی جهت برآورده شدن نیازهای شخصی و مالی آنها نیست بلکه استعاره ای از آرزوها و رویاهای آنان است.


مسابقه جشنواره جشنواره ها

تردست

آلکساندرا با تمام جذابیتش نمی تواند یوسف را متقاعد کند که 10 روز دیگر زنده بماند، این در حالی است که یوسف پس از گذراندن پنج سال در زندان انفرادی آزاد شده است.


مسابقه جشنواره جشنواره ها

جستجو

یک کارگردان به همراه دوستش و فردی دیگر که راهنمایی آنها را برعهده دارد در تلاش برای یافتن یک بازیگر مرد و یک بازیگر زن جهت ایفای نقش شاهزاده و پرنسس هستند. در یک دهکده که به خاطر اجرای اپرای تبتی اش مشهور است، کارگردان متوجه دختری می شود که کاندیدای ایده آلی برای ایفا کردن نقش پرنسس است.


مسابقه جشنواره جشنواره ها

مرد اصیل

اولریك یك مرد اصیل است. او هیچ آرزوی ویژه ای ندارد و درخواستی هم نمی كند. وی درباره اقدامات خود زیاد فكر نمی كند. اگر به او غذا و مكانی برای خواب داده شود كاری كه می خواهند برایشان انجام می دهد و فرق نمی كند كه این كار قتل باشد یا محبت.


مسابقه جشنواره جشنواره ها

مرد گمشده

مرد گمشده در تلاش برای پاسخ دادن به یک سوال است: انسان بودن چه معنایی دارد؟ این فیلم درباره یک مرد است که استقلال خود را از دست داده و آزادی را جستجو کرده و تلاش نمود خود را پیدا کند.


مسابقه جشنواره جشنواره ها

هیچ چیز به جز حقیقت

این فیلم به ارزیابی معنای حقیقت و صلح برای یک آدم معمولی می پردازد. این فرد سینو نام دارد و یک سیاه پوست مسن لیبریایی است که در شهرک سیاه پوست نشین نیوبرایتون زندگی می کند. این فیلم مسیر دردناک او به سمت مواجه با تجارب شخصی خود در دوران تبعیض نژادی را نشان می دهد.


بخش سینما وتلویزیون تبیان