تبیان، دستیار زندگی
درس اخلاق آیت‌الله خوشوقت با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه، 21 بهمن ماه در شبستان مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درس اخلاق آیت‌الله خوشوقت

آیت الله خوشوقت

درس اخلاق آیت‌الله خوشوقت با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه، 21 بهمن ماه در شبستان مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برای نخستین بار از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، جلسه اخلاق آیت‌الله خوشوقت با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه در قم برگزار می‌شود.

این جلسه با حضور طلاب خواهر و برادر از ساعت 10 صبح، روز پنجشنبه 21 بهمن ماه در شبستان‌های مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، درس اخلاق آیات جوادی آملی ، مصباح یزدی، حائری شیرازی، محسن خرازی به صورت هفتگی در قم با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه برگزار می‌شود.

همچنین اداره کل اخلاق معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه هر هفته با حضور حجج‌الاسلام و المسلمین قرائتی، توکل و مرتضی آقا تهرانی جلسات عمومی درس اخلاق برگزار می‌کند.

این گزارش می‌افزاید، جلسه درس اخلاق آیت‌الله جوادی آملی روزهای پنج‌شنبه بعد از نماز ظهر و عصر در بنیاد بین المللی اسراء، واقع در انتهای 55 متری عمار و یاسر و جلسه درس اخلاق آیت‌الله مصباح چهارشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در دفتر مقام معظم رهبری و اقع در خیابان صفائیه برگزار می‌شود.

درس اخلاق آیت‌الله حائری شیرازی پنج‌شنبه‌ها از ساعت 11 تا 12 در مدرسه علمیه فیضیه و حجت‌الاسلام و المسلمین تحریری پنج‌شنبه‌ها بعد از نماز ظهر و عصر در مدرسه علمیه معصومیه برگزار می‌شود.

آیت‌الله محسن خرازی پنج‌شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه فیضیه و آیت‌الله خوشوقت هر دو هفته یک بار پنج‌شنبه‌ها بعد از نماز ظهر و عصر در زینبیه قم جلسه درس اخلاق خود را برگزار می‌کنند.

همچنین جلسه درس اخلاق حجت‌الاسلام محسن قرائتی پنج‌شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در مرکز تخصصی مهدویت واقع در قم خیابان صفائیه،‌کوچه آمار و  درس اخلاق حجت‌الاسلام و المسلمین توکل چهارشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در فاطمیه قم برگزار می‌شود.

جلسه درس اخلاق حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی پنج‌شنبه‌ها ساعت 8 صبح در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برقرار است./917/پ202/ص


منبع: خبرگزاری رسا

تنظیم: گروه حوزه علمیه تبیان