تبیان، دستیار زندگی
بهار آزادی با نسیمی خوش و سرشار از بویی آشنا از راه رسید. بوی عطر شهیدانی که آزادی را به بهای جان خریدند و به ما هدیه کردند و بوی عطر امام نور که دلش لحظه لحظه با تپش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن انقلاب در شهر

دهه ی فجر


بهار آزادی با نسیمی خوش و سرشار از بویی آشنا از راه رسید. بوی عطر شهیدانی که آزادی را به بهای جان خریدند و به ما هدیه کردند و بوی عطر امام نور که دلش لحظه لحظه با تپش ضربان انقلاب تپید و سختی مبارزه را به جان خرید و سرانجام گوهر ارزشمند انقلاب اسلامی را که حاصل عمرش شمرده می شد به ما ارزانی داشت. اینک در لحظات پیروزی یادشان را گرامی می داریم و در راهشان پایدار می مانیم.


22 بهمن بار دیگر مردم ایران اسلامی در 818 شهر و شهرستان و 4 هزار روستای کشور به کوچه و خیابان خواهند آمد تا صدای انقلاب اسلامی و شعارهای‌ آن را مانند پدران و مادران خود در 31 سال پیش یکصدا فریاد کنند.

در روزهای پیروزی انقلاب جشن هایی برای کودکان و نوجوان برگزار می شود که شما عزیزان می توانید در این جشن ها و جشنواره ها شرکت کنید و اطلاعاتی از آن دوران به دست آورید.

جشن‌ های سی دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است. در دهه فجر قرار داریم و در گوشه و کنار شهر، جشنواره ‌ها و ویژه برنامه ‌های متعددی برگزار می‌ شود.

در فرهنگ‌سرای گلستان به مناسبت سی دومین سالگرد انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌ای با عنوان " زنگ انقلاب" برگزار شده است. در این برنامه، فرشید علی‌ پور وقایع انقلاب در سال 57 را برای دانش ‌آموزان روایت می‌کند. این برنامه، تا 21 بهمن از ساعت10تا 15 ادامه دارد.

دهه ی فجر

یک نمایشگاه کتاب هم در فرهنگ‌سرای گلستان با موضوعات کودک و نوجوان، تاریخ، عمومی، ادبیات و... به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه، تا 23 بهمن ادامه دارد. شماره فرهنگ ‌سرای گلستان 77827730 است.

در فرهنگ‌‌سرای انقلاب هم 21 برنامه در حال برگزاری است:

نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی، جشن رنگین ‌کمان و.... همچنین روز 22 بهمن در طول راه‌پیمایی فرهنگ‌ سرای انقلاب برنامه ‌هایی فرهنگی خواهد داشت. شماره فرهنگ ‌سرای انقلاب 55419057 است.

فرآوری: نعیمه درویشی

بخش کودک و نوجوان


منابع:

همشهری

یک لیوان خبر

* مطالب مرتبط:

وقایع 22 بهمن

وقایع 21 بهمن

طلوع پیروزی

صد متر نقاشی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.