تبیان، دستیار زندگی
در مقاله قبلی در مورد افرادی که حدود 33 سال پیش به عنوان 11 کارمند اول مایکروسافت محسوب می شدند مقاله ای ارائه نمودیم و به شرح حال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عاقبت عکس مایکرو سافت

عکس دسته جمعی مایکروسافت


در مقاله قبلی در مورد افرادی که حدود 33 سال پیش به عنوان 11 کارمند اول مایکروسافت محسوب می شدند مقاله ای ارائه نمودیم و به شرح حال Bill Gages , Paul Allen , Andrea Lewis  Bob Greenberg پرداختیم.


در ادامه نوبت به Maria Wood می رسد…

Maria Wood

تنها 2 سال در مایکروسافت بود و در زمانی که در مایکروسافت کار می کرد کتابدار آنجا بود و با یکی از افراد همین عکس ازدواج کرد.

maria wood

جالب است بدانید او از مایکروسافت شکایت کرد و دلیل خود را تبعیض جنسیتی اعلام نمود، خبر جالب دیگری از او منتشر نشده است جز اینکه او فرزندی را بزرگ کرد و در امور خیریه داوطلبانه شرکت کرده است.

Bob Greenberg

او مایکروسافت را ترک کرد و در تولید عروسک کودکان فعالیت کرد این عکس را افراد مایکروسافت مدیون او هستند زیرا برد وی در جایزه رادیوئی سبب گرفتن این عکس شد.

Bob در توسعه Basic  در مایکروسافت فعالیت کرد ، کار او که در حقیقت یک کار خانوادگی بود شهرت یافت و این خانواده در این راه موفقیت های بزرگی پیدا کرد.

Marc McDonald‏

وی اولین کسی بود که از مایکروسافت حقوق دریافت می کرد و دلیل ترک این شرکت را عدم علاقه خود به کار در آن عنوان نمود چون فکر می کرد مایکروسافت زیادی بزرگ شده است. زمان ترک وی در سال 1984 بود، اگرچه در آن زمان نسبت به الان مایکروسافت زیاد هم بزرگ نبود.

marc mcdonald

وی پس از ترک مایکروسافت و کار در 2 شرکت Paul Allen به یک شرکت طراحی در سیاتل پیوست که پس از خرید این شزکت توسط مایکروسافت ، وی پس از 16 سال دوباره کارمند مایکروسافت شد. این شرکت در سال 2000 خریداری شد، وی به ادعای خودش چندان ثروتمند نیست و ثروتش کمتر از 1 میلیون دلار است.

Gordon Letwin

‏ وی که یکی از برنامه نویسان مایکروسافت بود بیش از بقیه در این شرکت ماند و علت ترک خود را در سال 1993 تازه کردن آب و هوای زندگی خود عنوان کرد .البته این موضوع را از کار بعدی او هم می توان متوجه شد.

gordon letwin

زیرا پس از آن وی به مزرعه خود در آریزونا رفت در حال حاضر ثروت تقریبی اش 20 میلیون دلار تخمین زده شده است و در حال حاضر برای حفظ محیط زیست به بعضی مراکز کمک مالی می کند.

Steve Wood

Steve Wood همسر Maria Wood است که با عصبانیت مایکروسافت را ترک کرد ، اگرچه در مورد دلیل عصبانیت وی چیزی عنوان نشده است.

steve wood

وی پس از ترک مایکروسافت در سال 1980 به شرکت های Paul Allen پیوست و شرکتی را هم برای ارتباطات بی سیم تاسیس کرد که در سال 1996 SinglePoint  نام گرفت و تاکنون رییس هیات مدیره آن است ثروت وی 15 میلیون دلار برآورد شده است.

Bob Wallace

وی تنها فردی است که از این گروه درگذشته است وی در سال 2002  به علت ابتلا به ذات الریه جان باخت.

bob wallace

وی پس از ترک مایکروسافت شرکت نرم افزاری را به نام QuickSoft تاسیس کرد. و در کنارش به علت عشقی که به  تحقیق داشت بر روی داروهای روانگردان هم کار کرد.

Jim Lane

وی که نقش یک مدیر پروژه را در مایکروسافت بازی می کرد زمان ترک این شرکت ، در سال  1985  علت ترک خود را  از بین رفتن  شور و اشتیاق کاریش عنوان نمود.

jim lane

بنابراین رفت تا شرکت خودش را تاسیس کند. او در همکاری های مایکروسافت با اینتل نقش مهمی را بازی کرد. ‏

عکس دسته جمعی مایکروسافت
عکس دسته جمعی مایکروسافت

‏حالا تصویر همان گروه! را زمانی  که بیل گیتس مایکروسافت را ترک می کرد آنها دور هم جمع شدند تا دوباره این تصویر را بازسازی کنند این تصویر در سال  2008 گرفته شده است.

تهیه و ترجمه : فائزه سیدخاموشی

منبع: gizmodo