تبیان، دستیار زندگی
این بازی نكات تاكتیكی بسیاری داشت فیروز كریمی ‌پس از شكست تیمش برابر استقلال گفت: این بازی نكات تاكتیكی فراوانی داشت كه نمی‌توان در این وقت مختصر به بیان آن‌ها پرداخت.  سرمربی تیم راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار كرد: هر دو تی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیروز كریمی :از عملكرد بازیكنانم رضایت ندارم

این بازی نكات تاكتیكی بسیاری داشت


فیروز كریمی ‌پس از شكست تیمش برابر استقلال گفت: این بازی نكات تاكتیكی فراوانی داشت كه نمی‌توان در این وقت مختصر به بیان آن‌ها پرداخت.

سرمربی تیم راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار كرد: هر دو تیم در طول 90 دقیقه از روش‌های تاكتیكی مخلتف استفاده كردند تا دقیقه‌ی پنجم، استقلال نبض بازی را در اختیار گرفت و توانست در این فرصت‌ها از موقعیت‌های خود استفاده كند؛ اما، بعد از این دقیقه تلاش كردیم به گونه‌ای رفتار كنیم، تا اجازه‌ی حضور مهاجمان استقلال را از قلب دفاع بگیریم؛ ولی این طور نشد.

وی به محرومیت چهار جلسه‌یی خود از سوی كمیته‌ی انضباطی اشاره كرد و گفت: اشراف كاملی بر بازی نداشتم. متاسفانه روزی كه می‌خواستیم سخت‌ترین روز لیگ را برای استقلال ایجاد كنیم، به دلیل ضعف در سمت راست، این امر ممكن نشد‌.

كریمی‌ ادامه داد: تغییر تاكتیك ما نیز با مواجهه‌ی خوب استقلال رو به رو شد؛ اما، در مجموع بازی خوبی از سوی دو تیم انجام شد. تنها از 25 دقیقه عملكرد بازیكنانم رضایت دارم، آنها تنها میان دقایق 60 تا 85 نمایش خوبی را ارایه كردند.

وی درباره‌ی اعتراض خود به حكم كمیته‌ی انضباطی به خبرنگاران گفت: به شیوه‌ی ابلاغ محرومیت بحث دارم، در همین زمینه فردا ( سه شنبه ) با رییس كمیته‌ی انضباطی صحبت خواهم كرد؛ اما، به طور كلی اعتقاد دارم كه نسبت به من كم انصافی شده است.