تبیان، دستیار زندگی
اعتراض حق طبیعی تماشاگران است فیروز كریمی‌ استاد من است امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر راه‌آهن گفت: با این برد توانستیم بار روانی فراوانی كه روی تیم بود را از بین ببریم.  سرمربی تیم استقلال در جمع خبرنگاران اظهار كرد:...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه نویی :می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم

اعتراض حق طبیعی تماشاگران است
فیروز كریمی‌ استاد من است


امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر راه‌آهن گفت: با این برد توانستیم بار روانی فراوانی كه روی تیم بود را از بین ببریم.

سرمربی تیم استقلال در جمع خبرنگاران اظهار كرد: فیروز كریمی‌ استاد من است و بسیاری از شیوه‌های مربی‌گری را او به من آموخت. وی می‌تواند جزو نامزدهای مربی‌گری تیم ملی ایران باشد. كریمی‌ با تیم جوان، فوتبال بسیار زیبایی را انجام می‌دهد.

وی با تمجید از عملكرد شاگردان خود در این دیدار گفت: این دیدار برابر بازی گذشته مقابل ملوان پر گل بود؛ ما می‌توانستیم پس از گل اولی كه به ثمر رساندیم، با استفاده از موقعیت‌ها گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم؛ اما، به هر حال از عملكرد بازیكنانم رضایت دارم.

خبرنگاری درباره‌ی تعویض نكردن قلعه نویی تا دقیقه‌ی 90 پرسید، او پاسخ گفت: تعویض زمانی انجام می‌شود كه تیم روند خوبی نداشته باشد؛ اما، ما در این دیدار هم نبض بازی را در اختیار داشتیم و هم موقعیت گل زنی ایجاد كردیم. بنابراین نیازی به تعویض نداشتیم تا این كه در دقیقه‌ی آخر برای نگه داشتن بازی مجیدی را به زمین فرستادیم.

وی این دیدار را جزو زیباترین بازی‌یهای لیگ ارزیابی كرد و گفت: دو تیم نمایش جذابی را ارایه دادند؛ اما، برای ما كسب نتیجه در اولویت بود‌، چرا كه به خوب بازی كردن جام نمی‌دهد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری كه از وی درباره‌ی اعتراض‌های شدید تماشاگران استقلال پرسیده بود گفت: حق تماشاچی است كه اعتراض كند؛ این مساله در همه جای دنیا وجود دارد؛ اما، به نظر من، اعتراض باید به گونه‌ای باشد كه احترام كسی از بین نرود.

كشور ما كشوری جوان است و این جوانان باید در مكانی انرژی خود را ذخیره كنند، خدا را هم باید شاكر باشیم كه آن‌ها در ورزشگاه‌ها این كار را انجام می‌دهند.

وی درباره‌ی برد نزدیك استقلال برابر راه‌آهن گفت: در شرایط كنونی لیگ شرایط سختی پیدا كرده است؛ هر چند می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌های به دست آمده، گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

قلعه‌نویی درباره‌ی شایعه‌ی حاشیه‌های ایجاد شده در هفته‌ی گذشته در تیم استقلال گفت: نمی‌دانم این حاشیه‌ها را چه كسی درست می‌كند؛ اما، یقین داشته باشید تا زمانی كه در استقلال هستم، بازیكنی حق ندارد از قالب خودش خارج شود.