تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام خاموشی در دیدار دبیران کمیته ها و اعضای شورای راهبردی جشنواره فلیم 100گفت: جشنواره فیلم 100 حرکت ارزشمندی در جهت پرورش فیلمسازان و کارگردانان جوان با نگاه اخلاقی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

فیلم های 100 ثانیه ای باید در فضای سایبر قرار بگیرد

دکتر خاموشی

 حجت الاسلام خاموشی در دیدار دبیران کمیته ها و اعضای شورای راهبردی جشنواره فلیم 100گفت: جشنواره فیلم 100 حرکت ارزشمندی در جهت پرورش فیلمسازان و کارگردانان جوان با نگاه اخلاقی است.

به گزارش روابط عمومی، «حجت الاسلام خاموشی»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فیلم های 100ثانیه ای این ظرفیت را دارد که با رسانه های مختلف از جمله اینترنت به طور مستمر به مخاطب عرضه شود و این قابلیت را خواهد داشت تا در فضای سایبر قرار بگیرد. تبیان از پخش 1000فیلم از جشنواره فیلم 100 در این سایت حمایت خواهد کرد، پخش فیلم ها به طور مستمر اثر گذاری بیشتری به همراه خواهد داشت که علاوه بر معرفی فیلمسازان جوان ، پخش آثار، اثر معنوی برای فیلمسازان این فیلم ها خواهد داشت.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به رسالت فیلمسازان در ترویج فرهنگ اظهار داشت: کارگردانان و فیلمسازان رسالتی بر عهده دارند و زمانی می توانند اثر گزار باشند که جهتمند حرکت کنند و این وظیفه متولیان فرهنگی است که با بسترسازی برای نسل جوان در جهت ارتقاء سطح هنرمندان گام بردارند.

حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه فرهنگ پایداری یک ارزش ماندگار است، گفت: دست اندرکاران جشنواره فیلم 100 می توانند پایداری را جز محورهای جشنواره قرار دهند و فیلمسازان با بهره گیری از این ظرفیت ارزشمند به خلق اثر بپردازند.

حسین ربانی غریبی، دبیر جشنواره فیلم 100 گفت: در هفتمین دوره برپایی جشنواره فلیم 100 تلاش کرده ایم کاربرد فیلم های 100ثانیه،داوری و استاندارد را افزایش دهیم تا سطح کیفی جشنواره ارتقا یابد از سوی دیگر با پخش تیزر ها و فیلم های 100 ثانیه از رسانه ملی سعی کرده ایم که حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

بنا گزارش ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم 100، اشرفی زاده، مدیر کمیته تصویری جشنواره در این نشست گفت: استقبال فیلمسازان جوان در این دوره از جشنواره بسیار بالا بوده است که شاهد حضور طیف های مختلفی از فیلمسازان و سینماگران بوده ایم، تا کنون بیش از 1000اثر به دبیرخانه رسیده است که داوری اولیه آثار در روز پنجشنبه و جمعه خواهد بود.

گفتنی است، هفتمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای با شعار سینمای اخلاق به همت حوزه هنری استان تهران و با مشارکت جمعیت هلال احمر، معاونت اجتماعی وزارت کشور، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،شبکه سوم سیما و سازمان ملی جوانان در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی